خبرهای داغ:
جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس به ریاست بخشدار بن رود و با حضور جمعی از مسئولان شهر ورزنه، در با هدف ارزیابی برنامه های روز جهانی قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۳۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، بخشدار بن رود در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به گرامی داشت روز جهانی قدس در بخش بن رود گفت: روز جهانی قدس در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین از سوی حضرت امام(ره) نامگذاری شده و همه ما وظیفه داریم این روز را زنده نگه داریم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح برنامه های روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در بخش و لزوم همکاری همه دستگاههای مرتبط و حضور حداکثری مردم و مسئولان در برنامه راهپیمایی روز قدس مطالبی ارائه کرد.

حجت الاسلام محمد کریمی یکی از بهترین کارکردهای روز قدس را بزرگداشت یاد و حمایت از مظلومان فلسطین عنوان و اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، جمهوری اسلامی ایران همواره در روز قدس، مظلومیت فلسطین در برابر ظلم و ستم صهیونیستهای غاصب را مورد بازخوانی قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: با هدایت ها و تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) روز قدس هر سال باشکوه تر از گذشته برگزار می‌شود و همه باید به صورت گسترده حضور پربار داشته باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها