خبرهای داغ:
فرماندهی و شورای حوزه بسیج صدیقه کبری(س) بسیج جامعه زنان شاهرود با خانواده شهیدان محمدربیع کریمی و یعقوب مسلمی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۷۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) با خانواده شهیدان محمدربیع کریمی و یعقوب مسلمی دیدار کردند.

در این دیدارها فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینمکه ما هر چه عزت و افتخار و اقتدار داریم مدیون خون شهدا هستیم گفت: شهدا به ما درس ایثار و فداکاری دادند و باید در این مسیر ثابت قدم بمانیم.

نفیسه سبحانی خاطر نشان کرد: امام راحل شهدا را شمع محفل بشریت بیان می کنند چرا که با نورافشانی خود سبب هدایت جامعه از ظلمت به سمت نور هستند و ما باید تلاش کنیم این نور هدایت تدام داشته باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش بسیار دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت را محو کنند اما نمی توانند چرا که این خون جاری در رگ های ملت ایران و آزادی خواهان و مسلمانان جهان است و ما امروز شاهد هستیم که این فرهنگ جهان را در نوردیده است.

در این دیدارها مادر شهیدان کریمی و مسلمی نیز به بیان خاطراتی از شهدای خود پرداخته و تاکید کردند: شهدا بر حجاب و عفاف بسیار تاکید داشتند چرا که حجاب و عفاف سبب قوام و دوام جامعه اسلامی است و دشمنان این را نمی خواهند و اگر رهرو شهدا هستیم باید این فرهنگ را ترویج نماییم.

در این دیدارها به رسم یادبود هدایایی به خانواده شهدا اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها