فرمادار اسبق نکا:

ملت ایران در برابر هر تعرض دشمنان ساکت نمی نشیند

اگر هر کشوری در منطقه یا فرامنطقه‌ای بخواهند تعرضی نسبت به مملکت، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران داشته باشد ملت ایران ساکت نمی‌نشیند و مزدوران سیلی محکمی از ملت ایران اسلامی خواهند خورد.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۶۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا آزادی‌کناری در گفت‌وگویی اظهار کرد: در دنیا تا کنون سابقه نداشت کشوری غیر از ابرقدرت‌هایی همچون آمریکا و روسیه، علیه یک هدفی در کشور دیگر، اقدام موشکی کنند.

وی افزود: اقدام موشکی ایران اسلامی علیه داعش و مزدوران، نشان دهنده قدرت نظامی و سیاسی و اقتدار ملی ما در سطح جهان است.

مدیرکل سابق بنیاد تعاون سپاه مازندران با اعلام اینکه این اقدام موشکی ایران علیه مزدوران پس از ترقه‌بازی مزدوران آمریکا و صهیونیست در منطقه بوده است، یادآور شد: این اقدام مهم دولت ایران واکنش زیادی در کشورهای مختلف داشت و اقتدار ایران را به معرض نمایش گذاشته است.

آزادی‌کناری با اشاره به اینکه داعشی‌ها و مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی در آلمان، فرانسه و انگلیس انفجار و قتل عام می‌کنند، خاطر نشان کرد: با وجود حملات مختلف در آن کشورها، دولت‌ها توان ندارند از نظر هوایی و موشکی با آنان برخورد کنند اما ایران اسلامی در این راستا برخورد به جا داشته است.

وی افزود: پیام این اقدام موشکی علیه داعش و مزدوران، قدرتمندی دفاعی ایران است و اینکه مردم ایران در برابر امنیت کشور، نظام و مردم ایران ساکت نمی‌نشیند و اگر مسأله‌ای به امنیت کشور برگردد و امنیت را نشانه رود، مسامحه نمی‌کنند و ضربه محکم، اساسی و به موقع خواهند زد.

فرماندار اسبق نکا گفت: اگر هر کشوری در منطقه یا فرامنطقه‌ای بخواهند تعرضی نسبت به مملکت، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران داشته باشد ملت ایران ساکت نمی‌نشیند و مزدوران سیلی محکمی از ملت ایران اسلامی خواهند خورد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها