حسینی‌کیا در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

راهپیمایی روز قدس وحدت آفرین است

نماینده مردم سنقر گفت: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث وحدت در بین مسلمانان و موجب قوت قلب و تجدید روحیه‎ مردم مظلوم فلسطین است که سال‎های متوالی است زیر ستم رژیم جنایتکار اسرائیل قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۶۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون روز قدس و لزوم دفاع از مردم مظلوم فلسطین مطرح کرد: بنیان روز قدس را حضرت امام راحل(ره) در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین گذاشتند و حضور مردم ایران در این روز لبیک به ندای حضرت امام و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم فلسطین است.
 
نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه برحسب روایت اگر کسی صدای مظلومی را بشنوند و به آن پاسخ ندهد مسلمان نیست گفت: حضور ملت مسلمان ایران در روز قدس عملا یک جهاد همگانی در مقابل استکبارهای جهانی خصوصا امریکا و رژیم صهیونیستی است که این جهاد همگانی وظیفه تک تک و آحاد ملت ایران اسلامی است.
 
حسینی‌کیا در خاتمه عنوان کرد: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث وحدت در بین مسلمانان است و از سویی دیگر موجب قوت قلب و تجدید روحیه‎ مردم مظلوم  فلسطین است که سالیان سال است زیر ستم رژیم جنایتکار اسرائیل هستند و در صف مقدم مبارزه با این رژیم غاصب قرار دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار