خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسيج رسانه سپاه صاحب الامر (عج) در ضيافت افطاري كه در حسينييه شهيد مطهري برگزار شد گفت: رسانه اگر براي خدا كار كند و به بيان حق و حقيقت بپردازد تاثير گذاري آن بر جامغه بيشتر خواهد شد و رسانه انقلابي بايد به عنوان يك الگو بوده و نگاه اعتقادي به رسانه و خبر داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۵۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبر گزاري بسيج از  قزوين، محمد کشاورز مسئول سازمان بسيج رسانه سپاه  صاحب الامر(عج) قزوین در نشست صميمانه و ضيافت افطاري  كه در حسينيه شهيد مطهري برگزار شد گفت: هدف از روزه داري ارتباط مستقيم و هميشگي با خداي مهربان بوده تا بتوان از فيوضات اين ماه پزبركت استفاده كرد.

وي در ادامه اظهار کرد: رسانه اگر براي خدا كار كند و به بيان حق و حقيقت بپردازد  تاثير گذاري آن بر جامغه بيشتر خواهد شد  و رسانه انقلابي بايد  به عنوان يك الگو  بوده و نگاه اعتقادي به رسانه و خبر داشته باشد.

مسئول سازمان بسيج  رسانه سپاه استان قزوين گفت: برابر فرمايشات رهبر معظم انقلاب  اصلا نگاه چپ و راست و اصلاح و اصولگرا مطرح نيست بلكه  هركس دل در گرو انقلاب دارد و براي كشور و آرمانهاي امام راحل دلش مي سوزد از نظر ما انقلابي بوده و قابل تكريم و احترام است.

كشاورز در ادامه ياد آور شد: انتقاد پذيري به عنوان يكي از راه هاي توسعه و پيشرفت هر نهاد و كشور است و ما در بسيج رسانه اين مسير را باز گذاشته ایم تا اساتيد خبر با ارائه راهكار و مشاوره عالي خود بتوانند ما را در اين مسير ياري كنند و بر جامعه  انقلابي تاكيد داشته باشند.

وي  ياد آور شد: انقلاب اسلامي توانسته است در اين مسير همواره با داشتن خبرنگاران و رسانه هاي انقلابي مراحل و بحران هاي سخت را بگذراند، فرهنگ سازي و انتقال  فرهنگ ناب انقلابي متوجه رسانه ها بوده و به سهم خود در مديريت اذهان عمومي دخيل هستند.

این مسئول در پايان افزود: اين نشست ها و جلسات  ادامه خواهد داشت و ما براي افزايش ظرفيت رسانه ها در استان   به اندازه توان خود  در چهارچوب قانون  كمك خواهيم كرد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها