عباس فلاحی باباجان با بیان اینکه نگرانی خاصی در مورد مدیریت صحیح ادغام بانکداری وجود دارد افزود: طرح ادغام بانکی به خوبی اجرا شود که در غیر اینصورت می‌تواند خسارت های فراوانی برای اقتصاد کشورمان به بار آورد.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۲۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴
عباس فلاحی باباجان نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،  اظهار داشت: برخی کارشناسان اعتقاددارند که ادغام می‌تواند بانک ها با منابع قوی و قدرتمند تشکیل دهد از اینرو نقش مضاعفی بر روی اقتصاد و وضعیت مالی کشورمان داشته است و می‌تواند اثر خوبی بر مدیریت مالی کشور داشته باشد .

وی با بیان اینکه نگرانی خاصی در مورد مدیریت صحیح ادغام بانکداری وجود دارد  افزود: از جمله دغدغه هایی که برخی  از کارشناسان و صاحبنظران مواجه هستند این است که طرح ادغام بانکی به خوبی اجرا شود که در غیر اینصورت می‌تواند خسارت های فراوانی برای اقتصاد کشورمان به بار آورد.

وی در ادامه بیان داشت: عدم مدیریت صحیح در ادغام بانکداری در سال‌های گذشته در نظام بانکداری کشورمان شکل گرفته است و بانک های کشورمان را دچار مشکلاتی کرده است و آسیب های مالی در برداشته است از اینرو ادغام بانکی به شیوه کارشناسانه شکل بگیرد.

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد:  ادغام بانکداری نیاز به دقت فراوانی دارد و باید مدیریت صحیح و کافی بکار گرفته شود  و از ضوابط مستحکم و فرامین خاص برخوردار باشد. از اینرو مدیریت صحیح ادغام  می‌تواند اقتصاد پویا و قدرتمند را در کشورمان پایه گذاری کند  و منابع مالی ایجاد شده می تواند در خدمت مردم، صاحبان صنایع ، تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار بگیرد.

ارسال نظرات