مسئول بسیج جامعه عشایری کشور باتشکر از خدمت‌گزاران بسیج جامعه پزشکی در محرومیت زدایی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند بهترین راه مبارزه با آمریکا،خدمت به مردم است و سازمان بسیج جامعه پزشکی این را خوب دریافتند.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۱۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، سرتیپ دوم پاسدار علی پاشا محمدی، مسئول بسیج جامعه عشایری کشور درباره فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی در بین عشایر کشور، گفت: رویکرد سازمان بسیج جامعه پزشکی خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم کشور است؛ در ساختار اجتماعی ایران اسلامی‌مان که دارای سه جامعه شهری، روستایی و عشایری است، مناطق روستایی و عشایری عمدتا مناطقی هستند که از توسعه مناسب برخوردار نیستند و به تعبیر دیگر جزو مناطق محروم هستند.

وی گفت: به لطف خدا، عزیزانمان در بسیج جامعه پزشکی کشور و 32 سپاه استانی، محور کار را بر برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق روستایی و عشایری کشور قرار دادند که خدمات خوبی را در مناطق شمال‌غرب در آذربایجان غربی، کردستان و اورامانات کرمانشاه با محوریت قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع)، ارائه می‌دهند و همچنین در شرق کشور، در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان با محوریت قرارگاه قدس و در تعامل با نیروی زمینی سپاه، خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

محمدی، تصریح کرد: در مناطق محروم، بسیج جامعه پزشکی کشور، پُررنگ‌تر از هرجای دیگری بیمارستان صحرایی برپا کرده و خدمات فراوانی را به جامعه عشایری رسانده و حتی جراحی‌هایی در زمینه چشم پزشکی و سایر بیماری‌ها در این مناطق انجام داده است.

مسئول بسیج جامعه عشایری کشور، درباره برنامه‌های معمول بسیج جامعه پزشکی در مناطق عشایری، اظهار کرد: اعزام تیم‌های درمانی به مناطق عشایری در سراسر کشور همواره وجود دارد که در سپاه‌های استانی انجام می‌شود و مردم در مناطق محروم هر استان و عشایر هم از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان گفت: من از همه جهادگران این عرصه و خدمت‌گزاران بسیج جامعه پزشکی در محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم شریف خصوصا مناطق محروم تقدیر و تشکر می‌کنم که همانند دوران دفاع مقدس دست محرومان را گرفتند؛ مقام معظم رهبری نیز فرمودند بهترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است و عزیزانمان در سازمان بسیج جامعه پزشکی این را خوب دریافتند و سرلوحه کار خودشان قرار دادند.

ارسال نظرات