خبرهای داغ:
علمای اهل سنت استان کرمانشاه حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش را نمایش اقتدار و قدرت بازدارندگی مطلق ایران در برابر تهدیدات دشمنان عنوان کردند.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۵۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، علمای اهل سنت استان کرمانشاه طی گفتگوهایی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه را اقدامی مقتدرانه و ضربه سختی به گروهک تروریستی تکفیری داعش دانستند.

 

ماموستا ملا یحیی شهبازی، دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: بازدارندگی مطلق ایران در برابر تهدیدها یعنی اینکه سزای خون یک شهید را با هزاران کشته از تروریستها گرفتیم.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ترقه بازی‌های دشمنان خللی در اراده ملت ایجاد نخواهد کرد، گفت: همه ما دیدیم که جواب این ترقه بازی‌ها موشک بود و بیگانگان بدانند هر تحرکی در خاک جمهوری اسلامی ایران بازخورد خواهد داشت.

 

ماموستا شهبازی تاکید کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه در پاسخ به همان ترقه بازی حوادث چند وقت پیش تهران است و دشمنان بدانند که ملت مسلمان همیشه پیروز میدان است.

 

 

ملا رشید ثنایی، امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه حرکتی مقتدرانه و ضربه سختی به گروهک تروریستی تکفیری داعش است.

 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انتقام شهدای حادثه تروریستی اخیر در تهران را از گروهک تکفیری تروریستی داعش گرفت: این حمله موشکی هشداری نَرم به گروهک تکفیری داعش و سازندگان و حمایت کنندگان آنها بود.

 

 ماموستا ثنایی حمله موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش را نمایش بخش کوچکی از توان دفاعی کشور دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که کوچکترین دست درازی آنها به ایران اسلامی، با اقتدار کامل پاسخ داده خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: کسانیکه چشم طمع به این آب و خاک دارند از دشمنی با انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی دست بردارند زیرا سرنوشتی بسیار بدتر و سخت‌تر از داعش در انتظار دشمنان خواهد بود.

 

ماموستا ثنایی بیان کرد: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه نشان داد که توان دفاعی و موشکی کشور بسیار بیشتر از تصور دشمنان ما است و این پاسخ هشداری جدی به آنها بود.

 

وی با بیان اینکه مبارزه علیه ظلم و استکبار تا پیروزی نهایی جبهه حق و نابودی دنیای استکبار ادامه خواهد داشت، گفت: نیروهای نظامی ما با شوق شهادت روز به روز آماده تر و پیشرفته تر از گذشته مُهیای این مبارزه و نبرد مقدس هستند.

 

ماموستا عادل غلامی، امام جماعت اهل سنت قصرشیرین در گفتگو باخبرنگار بسیج، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع داعش را اقدامی قاطع و نمایش واضح و پیام روشنی برای دشمنان دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران این قدرت را دارد که هر تهدید و دشمنی را نابود کند.



ماموستا غلامی حمله موشکی سپاه را درس بزرگی برای تروریست‌ها دانست و افزود: تکفیری‌ها و دشمنان ایران بدانند که کوچکترین تعرض به جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهد ماند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه و کردستان با ایستادگی و ایثار در هشت سال دفاع مقدس همواره مرزداری خود را از میهن اسلامی ایران نشان دادند، گفت: این مردم ثابت کردند که همیشه حامی نظام و ولایت بوده و هستند.

 

ماموستا غلامی ولایت مداری و شناخت حق بر باطل را مهمترین ویژگی مرزداران کرمانشاهی و کُردها دانست و افزود: کُردها همیشه گوش به فرمان رهبری و امام (ره) بودند و لحظه‌ای از آرمان ولایتمداری خود دست بر نمی‌دارند.

 

ماموستا ملا امید ولی، یکی از روحانیون اهل سنت شهرستان پاوه در گفتگوبا خبرنگار بسیج، پرتاب موشک سپاه پاسداران را اقدام ارزشمندی در ماه مبارک رمضان و سیلی محکمی در پاسخ به حرکت تروریستی و ضد انسانی داعش دانست.

 

وی حمله موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش را بیانگر اقتدارنظام و هشداری به هرگونه سوء نیت به ملت و نظام اسلامی دانست و گفت: برای تمامی دلسوزان نظام بویژه پاسداران و در رأس همه، مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

ارسال نظرات