خبرهای داغ:
فراخوان بسیجیان گردان کربلا جمعی تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۲۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فراخوان رمضانیه گردان کربلا جمعی تیپ پیاده 12 قائم(عج) استان سمنان در تالار میلاد نور شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که امام جمعه و معاون فرماندار ویژه شهرستان و فرمانده تیپ 12 قائم(عج) استان و جانشین سپاه شاهرود و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند، برنامه های متنوعی از جمله قرائت قرآن و توجیه برنامه و مداحی اجرا شد.

در این مراسم که با برگزاری نمازجماعت مغرب و عشا به امامت امام جمعه شهرستان برگزار شد شرکت کنندگان در ضیافت افطاری گردان شرکت نمودند.

سردار قاسم زاده فرمانده تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای این فراخوان اظهار کرد: فراخوان حفظ انسجام گردان امام حسین(ع) هر ساله در ایام ماه مبارک با هدف ایجاد اُنس و مودت بین بسیجیان و اجرای یکسری برنامه های رزمی بصیرتی انجام می شود.

وی افزود: در طول سالهای برگزاری این برنامه استقبال بسیجیان بسیار خوب بوده و امسال اکثر گردان ها این برنامه ها را خوب انجام دادند و در سطح شهرستان شاهرود و میامی نیز این برنامه با موفقیت اجرا شده است.

فرمانده تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان با اشاره به استقبال بسیجیان و داوطلبی برای اعزام به ماموریت های دفاعی گفت:  در این حضورها در جمع بسیجیان گردان ها در سراسر استان مراجعات بسیاری برای ماموریت های سپاه وجود دارد که خدا را شکر می کنیم از حضور بسیجیان آماده و پا به کار برای انجام ماموریت ها.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها