مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:ایران بر سر مسئله امنیت ملی با احدی شوخی ندارد و با جدیت تمام برخورد خواهد کرد و کشورهای غربی این را باید بدانند که ارزوی ایجاد ناامنی برای مردم ایران را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۲۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
به گزارش محسن عادلی نژاد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت :حمله موشکی سپاه پاسداران به مناطق داعش در سوریه بسیار هوشمندانه، دقیق و به موقع بود و در کنار همه این ها نشان داد انقلابیون و حزب اللهی های واقعی در راس آن ها سپاه به وعده خود عمل می کنند که در این قضیه ما شاهد انتقام حادثه تروریستی مجلس بودیم.این حادثه از چند بعد قابل بررسی است اول اینکه حمله موشکی به مواضع داعش به آن ها این پاسخ را داد که دست از پا خطا نکنند و اگر بخواهند مشکلی برای امنیت ایران به وجود آورند دنیا بر سر ان ها خراب خواهد شد.

وی افزود: مسئله دیگر موضوع اقتدار و آمادگی نظامی ایران بود ما هر روز شاهد عملیات های تروریستی داعش در غرب هستیم و مردم کشور های غربی تنها این حوادث را محکوم می کنند و اراده جدی برای مقابله با تروریسم را ندارد در حالی که ایران ثابت کرد در کنار حفظ امنیت خود طبق مبانی اسلام با ظلم مخالف است و سوم با جدیت تمام برای مبارزه با تروریسم منطقه حاضر است و این موضوع مایه اقتدار نظامی ایران گشت و نشان داد ایران با تمام وجود خواستار از بین رفتن تروریسم است.


عضو شورای تبیین مواضع کشوردر ادامه گفت: بحث دیگر تهدیدهای متعددی است که کشورهای غربی علی الخصوص آمریکا انجام می دهد و همواره با زورگویی از قدرت استکباری خود سخن می گوید.
ایران علاوه بر انتقام از داعش به این کشور ها و در راس ان ها آمریکا و اسرائیل پیام داد که جلوی یاوه گویی خودشان را بگیرند و این را بدانند که ایران بر سر مسئله امنیت ملی با احدی شوخی ندارد و با جدیت تمام برخورد خواهد کرد.
کشورهای غربی این را باید بدانند که ارزوی ایجاد ناامنی برای مردم ایران را به گور خواهند برد.
دیدیم که چند روز گذشته مجلس سنای آمریکا تحریم های جدیدی به بهانه موضوع موشکی ایران علیه ایران وضع کرده است ایران با این عملیات پاسخ دندان شکن به ان ها داد که نه تنها از مواضع موشکی و امنیتی خود عقب نمی رود  بلکه با اراده ای مستحکم تر به پیشرفت این قضیه ادامه داد و در صورت لزوم اقدامی به موقع و جدی خواهد داشت.


وی در پایان گفت : قطعا این عملیات موشکی جایگاه منطقه ای کشور ایران را در مناسبات و حل مشکلات منطقه مستحکم تر کرده و امیدواریم راهی شود جهت حل بحران تروریسم و نابودی آن ها چرا که نام اسلام و مسلمانان را خراب کرده اند.
ارسال نظرات