نماینده مردم فریدن در گفت‌وگو با «بسیج»:
ترکی گفت: این اقدام موشکی سپاه درس بزرگی هم برای داعشی‎ها و حامیان آنها شد و نشان داد اگر آنها بخواهند اقدامی علیه ایران یا علیه برخی کشورهای منطقه انجام دهند خواهند دید که بیش از این دچار آسیب خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۲۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه بیان کرد: این اقدام سپاه تلافی کوچی در مقابل حادثه تروریستی اخیر تهران و شیطنت‎هایی که دشمنان ایران چون امریکا و اسرائیل و ایادی آنها در منطقه مانندعربستان داشتند و می خواستند تعرضی را نسبت به امنیت ملی داشته باشند، ضمن اینکه درس بزرگی هم برای داعشی‎ها و حامیان آنها شد و نشان داد اگر اسرائیل و امریکا  ایادی آنها بخواهند اقدامی علیه جمهوری اسلامی یا علیه برخی کشورهای منطقه انجام دهند خواهند دید که بیش از این دچار آسیب خواهند شد.

ترکی در ادامه تاکید کرد: این اقدام ارزنده سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از یک اقتدار نظامی و ملی بسیار بالایی هم در سطح داخلی و هم در سطح بین‎المللی برخوردار است و مقتدرانه از کیان انقلاب اسلامی دفاع می‎کند.

نماینده مردم فریدن در خاتمه عنوان کرد: این اقدام موشکی سپاه هم امنیت و اقتدار کشور خود را تضمین کرد و هم موجب حفظ امنیت و اقتدار منطقه گشت.
ارسال نظرات