بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان به مناسبت روز قدس با انتشار بیانیه ای انزجار خود را اسکتبار جهان بیان کردند:روز قدس ترسیمی از مقاومت برای رهایی از چنگال زورگویان و ستمگران جهان می باشد.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۹۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
"قدس شریف" مفهوم بلندی است که نه محصور در مرز های جغرافیایی یک اقلیم بلکه متعلق به تمام بشریت، ملل و کشورهای جهان می باشد. این مفهوم بلند که سراسر از آزادگی و پایمردی حکایت دارد، ترسیمی از مقاومت و مبارزه برای رهایی از چنگال زورگویان و ستمگران جهان می باشد. با نگاهی بر تاریخ بلند مبارزه و آزادی خواهی در جهان در می یابیم که روز قدس، حرکتی است بی نظیر؛ چرا که سابق بر آن در هیچ گوشه ای از عالم، استکبار این چنین گسترده و عمیق مورد اعتراض انقلابیون و آزادی خواهان قرار نگرفته است. شعار قدس و آزادی، نمایانگر رهایی تمامی مظلومان جهان از بند سلطه و استعمار جهانی می باشد، شعاری که به طور قطع نه منحصر به تاریخ و عصر ما، بلکه مربوط به تمامی اعصار است.
   بنیان گذار فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه بر آینده مستضعفین عالم و جایگاه تمدن نوین اسلامی در رهایی ملل مظلوم از چنگال استکبار آنچنان پخته و آزموده علم مبارزه با ظالمان را در روز قدس برافراشتند که پس از سالها همچنان حرارت پیام و کلام ایشان جاری و ساری است که "روز قدس  يك روز جهاني است. روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. روز مقابله ملت­هايي است كه تحت ظلم ‌آمريكا و غير امريكا بودند. روزي است كه بايد مستضعفين مجهز بشوند در مقابل مستكبرين، و دماغ مستكبرين را به خاك بمالند."
آنچه علیرغم افق های آرمانی انقلاب اسلامی عده ای مغرض با روش های منافقانه سعی در استقرار الگوی دیگری از نحوه مواجه با دشمن اصلی اسلام ناب یعنی آمریکا و صهیونیزم دارند. عده ای که تفکر ناکارآمد و غیر عقلانی سازش را نه تنها به راه و روش امام بلکه در مقاطعی به راه و روش ائمه و به خصوص سرور و سالار شهیدان و آزادی خواهان، امام حسین (ع) نسبت می دهند. اما این راه و روش یعنی ایستادگی و برخورد مقتدرانه و تکیه به داخل کشور جهت رفع نیازها، الگوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب با وجود دانشجویان و جوانان انقلابی نه تنها حفظ، بلکه در تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایران متسری خواهد شد.
کم اثر نمودن تفکر انقلابی در عرصه های سیاست خارجی مسئله ای نیست که بتوان به آسانی از کنار آن عبور کرد. بنابراین از مسئولین دستگاه دیپلماسی انتظار می رود نسبت به حمایت از کشور های محور مقاومت در عرصه بین المللی جدی تر از قبل در این عرصه وارد بشوند.
ما افسران عرصه جنگ نرم در استان اصفهان به خوبی می دانیم که سازش و کم اثر نمودن تفکر انقلابی در مقابله با ظالمان جهانی، نه تنها برای گره های موجود در کشور و جهان اسلام راهگشا نخواهد بود، بلکه بازگشتی است به اعماق تاریک تاریخ که جز ننگ و سر سپردگی چیزی به دنبال نداشته است و بنابر این در عهدی مجدد اعلام می داریم که نه تنها در عرصه های فکر و فرهنگ آمادگی مضاعفی برای استقرار کامل الگوی امام راحل را دارا می باشیم بلکه در عرصه جهاد میدانی نیز مانعی ندیده و امید داریم باردیگر شعله های استکبار ستیزی جدی تر از قبل در هر گوشه از جهان، از آمریکای لاتین تا آفریقا و غرب آسیا تا شرق عالم دامن اسکتبار را بسوزاند.  
 والسلام من الاتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان


ارسال نظرات