خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : گروهک تکفیری داعش ، درس خوبی از ایران گرفت و این باید درس عبرتی برای بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۳۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان به حمله ی اخیر موشک های سپاه علیه مواضع داعش اشاره و تأکید کرد جمهوری اسلامی ایران، امروز در اوج اقتدار و امنیت می باشد.

سرهنگ پاسدار علی مقواساز افزود : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهداء ایران به پیشرفت های خوبی خصوصا در حوزه ی امنیت و نظامی دست پیدا کرده است که نمونه ی آن ساخت موشک های مختلف است که اخیرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به عملیات کورکورانه ی گروهک تکفیری داعش در مرقد امام (ره) و مجلس شورای اسلامی به مواضع آنها در دیرالزور پرتاب نموده است.

وی در ادامه تأکید کرد دشمنان ما در نقاط مختلف جهان بدانند کوچکترین بی حرمتی و برهم زننده ی امنیت  ایران، واکنش شدید نیروهای مسلح ما را به دنبال خواهد داشت که نمونه ی کوچک آن را دیده اند و این باید درس عبرتی برای بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی ایران باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : توان موشکی ما عامل بازدارنده است و جهت دفاع از کشور عزیزمان می باشد ولی اگر دشمنان بخواهند در امنیت ما خللی وارد نمایند علیه آنها پرتاب خواهد شد.

وی در پایان یاد و خاطره ی سردار شهید طهرانی مقدم به عنوان پدر موشکی سپاه را گرا می داشت و گفت : ایران مقتدر و امن امروز مرهون شجاعت و رشادت های شهدا، خصوصا شهید طهرانی مقدم و شهدای مدافع حرم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار