خبرهای داغ:
سید محسن تجویدی گفت: پس از پیگیری های بعمل آمده و اخذ مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر مراجع ذیصلاح، شهرداری نطنز به دو فرکانس بی سیم مرکزی آتش نشانی و ستاد اجرایی مجهز گردید.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۰۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، سید محسن تجویدی شهردار نطنز اظهار کرد: با توجه به اینکه عدم وجود تجهیزات شبکه بی سیم در مواقع بحرانی یکی از نواقص تجهیزاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری، عوامل اجرایی و آتش نشانی بوده است، عزم خود را نسبت به اخذ مجوز و نصب این سیستم جزم نمودیم.

وی افزود: پس از پیگیری های بعمل آمده و اخذ مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر مراجع ذیصلاح، شهرداری نطنز به دو فرکانس بی سیم مرکزی آتش نشانی و ستاد اجرایی مجهز گردید.

شهردار نطنز تصریح کرد: با نصب دکل و خرید تجهیزات لازم از جمله 20 دستگاه بی سیم دستی و خودرویی مربوطه با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان خودروهای آتش نشانی و برخی خودروهای شهرداری مجهز به سیستم بی سیم شدند.

وی افزود: دکل آن به طول 20 متر بر بام شهرداری نطنز نصب شده که قابلیت برقراری ارتباط تا شعاع 10 کیلومتری را فراهم می کند.

تجویدی به اهداف این پروژه اشاره ای کرد و بیان کرد: : این تجهیزات با هدف تسریع در خدمات رسانی، تسهیل در ارتباطات به ویژه در مواقع خاص بحران و کاهش هزینه های تلفنی اجرایی شد.

وی افزود: : راه اندازي و نگهداري خطوط تماس مستقیم بین آتش نشانان و مسئولین شهرداری یک هدف اصلی در تمامی برنامه ریزي هاي مدیریت بحران می باشد.

شهردار نطنز در پایان با اشاره به اینکه تمامی شهرها و روستاهای بخش مرکزی شهرستان نطنز و حدود 80 کیلومتر از آزاد راه اصفهان- تهران تحت پوشش آتش نشانی شهرداری نطنز می باشد، خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته بیش از 650 عملیات مقابله با حادثه و آتش سوزی توسط آتش نشانی شهرداری نطنز انجام و 800 ساعت آموزش مقابله با حوادث و آتش سوزی به شهروندان و دانش آموزان ارائه گردیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها