حجت الاسلام اخوان در یادواره شهدای عملیات رمضان در بهاباد:
امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه ما از ترفندها و تحریم های دشمنان هراسی نداریم اظهار داشت : رییس جمهور آمریکا باید بفهمد که ملت ایران ملت ایثار و شهادت است...
کد خبر: ۸۸۷۵۶۹۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، یادواره شهدای عملیات رمضان و شهدای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد با حضور حجت السلام اخوان امام جمعه موقت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و خانواده های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و جمعی از مسئولان در حسینیه صاحب الزمان ( عج) بهاباد برگزارشد.

حجت الاسلام محمد علی اخوان امام جمعه موقت شهرستان بهاباد در مراسم یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید چمران که در مسجد صاحب الزمان عج بهاباد برگزار شد گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به فرزندان خود بیاموزیم و در تمام عرصه های علمی از شهدا یاد کنیم و این فرهنگ را در جهت علم و عمل پیش ببریم .

رئیس حوزه علمیه بهاباد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهارکرد: شهیدان با نثار خون خود درس مردانگی و ایثار را به ما آموختند و خود جاودانه شدند.

حجت الاسلام اخوان با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در دنیا به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است، یادآور شد: احیای اسلام ناب و زنده نگه داشتن قرآن، انقلاب اسلامی و هم چنین عزت، حیثیت و اقتدار کشور مرهون خون های پاک و مطهر شهیدان است.

وی تجلیل از شهدا و برگزاری یادواره‌ها را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهم دانست و افزود: تکریم از خانواده شهدا وایثارگران در جامعه وظیفه همگانی است.

امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه ما از ترفندها و تحریم های دشمنان هراسی نداریم اظهارداشت : رییس جمهور آمریکا باید بفهمد که ملت ایران ملت ایثار و شهادت است.

اخوان تصریح کرد : ملت بصیر و قهرمان ایران اسلامی در ۳۸ سال گذشته بارها نشان داده اند هر جا آمریکا و دنیای استکباری برای نظام ما خط و نشان کشیده‌اند آن‌ها خیلی جدی تر با حضور در صحنه توطئه‌ها را خنثی و نقشه‌های شوم آنها علیه نظام اسلامی را نقش بر آب کرده‌اند.

در ادامه یکی از رزمندگان به بیان خاطراتی از جبهه و جنگ و گزارشی از عملیات رمضان پرداخت .

شهرستان بهاباد 156 شهید تقدیم انقلاب نموده است که از این شهداء شهید محمد غنی زاده در عملیات رمضا ن به درجه رفیع شهادت نائل گشت که در ادامه این مراسم از خانواده شهید غنی زاده نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات