رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین(ع)ابرکوه:

صد نفر در بنیاد فرهنگی امیرالمومنین(ع) ابرکوه حافظ کل قرآن شدند

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین(ع)ابرکوه گفت: با گذشت 24 سال از فعالیت مستمر این بنیاد مردم نهاد؛ تاکنون تعداد 100نفر از قشرهای مختلف مردم به همت این نهاد، حافظ کل قرآن شده اند.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۹۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مجبتی عزیزی رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین(ع)ابرکوه اظهارکرد: تاکنون در سه دوره مدارس تخصصی دخترانه و پسرانه سفیران بهشت وابسته به این بنیاد ، 60 نفر از جوانان و نوجوانان موفق به حفظ کل قرآن شدند.

رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور در ابرکوه با بیان اینکه تلاش داریم به توفیق الهی در هر خانواده یک حافظ قرآن پرورش دهیم افزود: امسال نیز در مدارس سفیران بهشت قریب به 25 نفر حافظ قرآن خواهند شد.

وی با بیان اینکه با تلاش اساتید و معلمان و مربیان در یکسال گذشته 47 هزار ساعت به جوانان و نوجوانان در زمینه های مختلف آموزش قرآن داده شده است تصریح کرد: بیش از 600 خانواده در طول سال گذشته از سوی این بنیاد قرآن آموزش های قرآن را فرا گرفتند.

عزیزی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن تاکید کرد: تا افق 1405 تربیت تعداد 600 حافظ قرآن در دستور کار بنیاد قرآن قرار دارد.

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین (ع) ابرکوه، ارایه مشاوره به بیش از 90 موسسه قرآنی در سطح کشور، اجرای 147 برنامه فرهنگی قرآنی، مشاوره بالغ بر 200 نفر مشاوره در مرکز مشاوره، اجرای 22 مرحله طرح تصدق آفتاب با محوریت صدقه اول ماه، اعزام 40 نفر به کربلای معلی را بخشی از فعالیت های یکساله این بنیاد مردم نهاد برشمرد.

ارسال نظرات