بسیج ادارات می تواند در ارتقای سیستم های اداری کشور و افزایش بهره وری کارکنان نقش مهمی ایفا کند
کد خبر: ۸۸۷۵۶۷۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶
به گزارشخبرگزاری بسیج درکرمان؛  اولین نشست شورای قشر بسیج ادارات  شهرستان زرند در سال جاری با حضورصادق زاده  معاون فرمانداری ، محمدی شهردار، حجه الاسلام سلطانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، سروان پاسدار یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیح حضرت صاحب الزمان (عج) وتنی چند از دیگر مسئولین اجرائی شهرستان  به میزبانی دانشکده فنی خاتم الانبیاء زرند برگزار گردید .
در ابتدای این نشست مهندس صادق زاده معاون فرمانداری زرند ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فضیلت با اشاره به حادثه تروریستی در تهران اظهار داشت: دشمنان اسلام و دشمنان ملت ایران بار دیگر مرتکب عملی خلاف انسانیت شدند و در اقدامی ناجوانمردانه در حرم مطهر امام راحل و ساختمان مجلس شورای اسلامی دست به اقدامات تروریستی زدند .
وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این است که آرامش را از ملت ایران بگیرد،   افزود: دشمن می‌خواهد بدبختی‌هایی را که نتیجه جهل ونادانی استعمار غرب است در ایران اسلامی به وجود آورد . اما رشادتها و مجاهدت های مستمر سربازان گمنام امام زمان (عح ) وپاسداران جان برکف سپاه اسلام تمامی نقشه های شوم آنها را بهم زد
صادق زاده با بیان اینکه هوشیاری ضامن تداوم امنیت کشور است گفت : با توجه به شرایط پیرامونی کشور و منطقه هوشیاری بسیجان و سایر اقشار مردم می تواند از بروز هر گونه مشکل در کشور جلوگیری کند .
وی در بخش دیگری از مطالبش افزود : درکشورما با توجه به نیاز روز افزون به منابع انرژی و کم شدن منابع انرژی فسیلی، ضرورت سالم نگه داشتن محیط زیست ، کاهش آلودگی هوا ، محدودیت های برق رسانی و تأمین سوخت برای نقاط و روستاهای دورافتاده و … استفاده از انرژی های نو مانند : انرژی باد، انرژی خورشید می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد . وما دراین خصوص آماده پذیرش سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید انرژی های پاک هستیم .
صادق زاده خاطرنشان کرد : با سرمایه‌گذاری‌های جدیددراین بخش  می‌توان این ظرفیت‌ها را مورد بهره‌برداری قرار داد که این موضوع بهره‌وری بالاتر سرمایه و افزایش بهره‌وری نیروی کار را که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است و در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به آن پرداخته شده است، به دنبال خواهد داشت.
در ادامه سروان پاسدار محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عح) شهرستان زرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال عزیزان بسیجی در جلسات شورای قشر بسیج ادارات ابراز داشت : نوع عملکرد مدیران و کارکنان بسیجی ادارات باید به نحوی باشد که اعتماد و اطمینان مردم به نظام وانقلاب اسلامی را افزایش دهد وی خاطر نشان کرد : کارمندان ادارات به عنوان نمایندگان نظام در معرض قضاوت عمومی هستند و اعمال و رفتار آنان تاثیر مستقیم در اذهان مردم نسبت به انقلاب دارد .
نشست شورای قشر بسیج ادارات شهرستان زرندبرگزارشد
وی با اشاره به اینکه نیروی بسیج با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه های مختلف موفق عمل کرده است، گفت: بسیج ادارات می تواند در ارتقای سیستم های اداری کشور و افزایش بهره وری کارکنان نقش مهمی ایفا کند.ودراین راستا به فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای ( مد ظله) انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن مهمترین رکن است چرا که احساس تعلق افراد جامعه به نظام، سبب می‌شود سرمایه اجتماعی افزایش یافته و به تبع آن، مشارکت اجتماعی نیز افزایش یابد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات  شهرستان زرند تاکید کرد: در سال 96 سازمان بسیج کارمندی به صورت تخصصی نقش‌آفرینی بسیج هر دستگاه را در دستور کار قرار خواهد داد و برنامه‌ها و وظایف خود را با همکاری و همفکری سایر سازمان ها در تحقق شعارسال انجام می دهد .
شایان ذکر است در ادامه این نشست لطفعلی پور رئیس اداره دام پزشکی شهرستان و مهندس باصره رئیس اداره صنعت و تجارت زرند ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد این ادارات در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و تولید مطالبی رابیان فرمودند .ودر خاتمه این جلسه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجه الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت زرند پذیرائی و صرف افطاری از کلیه شرکت کنندگان در جلسه بعمل آمد .                        
ارسال نظرات