خبرهای داغ:
امام جمعه اشنویه گفت: حمله سپاه به مقر داعش در سوریه پیام‌های مختلفی برای دشمنان ایران در پی دارد از جمله اینکه سپاه انتقام خون هم‌وطنان خود را از داعش می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۶۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا سید مصطفی خاتمی با اشاره به حمله موشکی روز گذشته سپاه پاسداران به مقر داعش در سوریه، اظهار داشت: آمریکا از قبل هم قابل اعتماد نبوده و با تصویب تحریم‌های جدید معروف به تحریم‌های مادر به صورت عینی همگان مشاهده کردند که تذکرها و پیش‌بینی‌های رهبری مبنی بر اینکه آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد و مذاکره نبوده، در عمل نیز به حقیقت پیوست.

وی گفت: این حمله پیام‌های روشنی را برای دشمنان ایران در پی دارد از جمله اینکه جمهوری اسلامی ایران به امنیت و ریخته شدن خون هم‌وطنان خود خیلی حساس بوده و حتی برای انتقام خون آنان حاضر است هزینه زیادی بپردازد.

امام جمعه اشنویه افزود: موشک‌های استفاده شده در این حمله دارای برد متوسط بوده و این خود به دشمنان ایران گوشزد می‌کند وقتی آنها با برد متوسط تا دیرالزور سوریه می‌رسند حتما با موشک‌های دوربرد که دارای قدرت نقطه‌زنی بالا بوده حتما مسافت‌های دورتر از آن از جمله شهرهای رژیم اشغالگر قدس نیز برای حمله نیروهای سپاه قابل دسترسی است.

خاتمی ادامه داد: سپاه درست مکانی را مورد حمله قرار داد که داعش تجهیزات نظامی خود از جمله مواد منفجره را در آنجا نگهداری می‌کرد و بسیاری از داعشی‌های مسقر در دیرالزور دیشب با این حمله غافلگیر شده و جواب دندان‌شکنی از نیروهای انقلابی ایران گرفتند.

ارسال نظرات