خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها کمترین واکنش ایران علیه تروریسم بود و در صورت نیاز حرکت های بعدی کوبنده تر خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۶۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، هادی بهادری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه، گفت: این واکنش ایران نشان داد اقتدار جمهوری اسلامی با یک حمله کور تروریستی نخواهد شکست و نیز خون حمید امدادی و شهدای مجلس پایمال نخواهد شد.

وی افزود: داعش و اربابان سعودی و صهیونیستی اش بدانند نظام اسلامی ایران با اقتدار راه خود را ادامه خواهد داد و همواره همراه مظلومان و علیه متجاوزان خواهد بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حکومت و دولت ایران نشان داده هیچ گاه آغازگر جنگ نبوده و هرگز دنبال ماجراجویی نیست لیکن این پاسخ کمترین واکنش ایران علیه تروریسم بود و در صورت نیاز حرکت های بعدی کوبنده تر خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در خصوص تحریم‌های جدید سنای امریکا علیه کشورمان نیز افزود: این تحریم ها در واکنش به شکست اهداف و نقشه های آمریکا و متحدینش در منطقه و منزوی شدن آنها می باشد.

وی گفت: اما لازم است بدانند مسولان وزارت خارجه و نیروهای نظامی کشورمان چه در حوزه دیپلماسی و چه در حوزه نظامی آمادگی پاسخ به آنها را دارند.

ارسال نظرات