خبرهای داغ:
هنوز چند ساعتی از سخنان امیدوارانه امام مسلمین نگذشته بود که غرش شلیک سیلی های فرزندان انقلابی ایشان به سمت دشمنان انقلاب اسلامی، شنیده شد و تمام جهانیان را در بهت و حیرت فرو برد.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۶۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، هنوز چند ساعتی از سخنان امیدوارانه امام مسلمین نگذشته بود که غرش شلیک سیلی های فرزندان انقلابی ایشان به سمت دشمنان انقلاب اسلامی، شنیده شد و تمام جهانیان را در بهت و حیرت فرو برد.

دیدار دیروز ولی امر مسلمین با خانواده شهدای مدافعان حرم و شهدای مرزبان ختم به مرحم دل این خانواده های عزیز و دل میلیونها انقلابی در داخل و خارج از کشور گردید.

پیش از این مقام عظمای ولایت به دشمنان ایران اسلامی هشدار داده بودند که دوران بزن و در رو پایان یافته است. اگر تا دیروز منافقین کور دل خون پاک ۱۷ هزار ایرانی شرافتمند و غیور را بر زمین می ریختند و می گریختند امروز جمهوری اسلامی آن نهال نو پا نیست که از دست انتقامش بتوان گریخت؛ امروز جمهوری اسلامی نشان داد که تبدیل به درخت تناوری شده است که هیچ دست ناپاکی توان ضربه فیزیکی و نظامی به او را ندارد.

شلیک این موشکها پیامی هم به دوستان داشت. به ویژه به دوستانی که به تعبیر امام خامنه ای دلشان اندکی به لرزه افتاده بود و معتقد بودند که قدرتهای بزرگ اگر بخواهند می توانند با یک بمب تمام توان نظامی ما را منهدم کنند!!!

این افراد اگر اندکی تفکر و زیرکی به خرج دهند می توانند از این فرصت به دست آمده که اکنون تمام عناصر منطقه ای و جهانی از آن حساب برده اند به نفع منافع ملی بهره برداری کنند و در سر میز مذاکره از موضع چالش منطقی ظاهر شوند و نه از موضع سازش ذلیلانه…!

و البته حامل این پیام نیز بود که در اندیشه برجام دیگری نباشید که پاک نویس نشده با این موشک ها به آتش کشیده شد و معلوم شد که آن آتشی که امام خامنه ای از آن سخن می گفتند آتش منقل! نبود بلکه آتش خشم امتی انقلابی است که اگر شعله ور شود منطقه را با خود خواهد سوزاند…

*حسین سلطانی ـ کارشناس مسائل سیاسی

ارسال نظرات