خبرهای داغ:
در نشست فرمانده نیروی انتظامی بوکان عنوان شد:

توقیف ۱۱۷۷ وسیله نقلیه متخلف در بوکان/کاهش ۸ درصدی جرایم خشن در شهرستان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان در نشست خبری با اصحاب رسانه ، که در ستاد فرماندهی این نیرو در بوکان برگزار شد ضمن تشکر از خبرنگاران به تشریح آخرین اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان بوکان پرداخت.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۵۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی در ابتدای سخنان خود به اقدامات پیش دستانه پیش از ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: رده های تخصصی نیروی انتظامی بوکان تدابیر لازم برای پوشش امنیتی- انتظامی را پیش از ماه مبارک آغاز و در طول ماه مبارک بویژه ایام خاص این ماه از قبیل شب های قدر ادامه خواهند داد.

سرهنگ مجید محبعلی ادامه داد: در راستای این مأموریت نیروی انتظامی با هدف ایجاد فضایی امن توأم با آرامش برای هم شهریان ، به منظور پیشگیری و برخورد مناسب با جرایم مرتبط با ماه مبارک رمضان به ویژه روزه خواری در انظار عمومی، برنامه های خود را پیش از آغاز ماه مبارک با اقدامات پیش دستانه آغاز نمود.

وی افزود: همچنین به به منظور رفاه حال مسافران و افرادی که قادر به روزه گرفتن نیستند، چند واحد پذیرایی (رستوران و اخذیه فروشی) بعد از کسب مجوزات لازم و با رعایت شئونات اسلامی و استتار کامل شیشه واحد خود، در طول ماه مباک مجوز فعالیت دریافت نمودند.

جمع آوری ۵۶۰ معتاد متهاجر در بوکان طی سه ماهه اول سال ۹۶

فرمانده نیروی انتظامی بوکان در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله مواد مخدر اشاره کرد و عنوان نمود: طی ۳ ماهه اول سال ۹۶ تا کنون ۵۶۰ نفر معتاد متهاجر از سطح شهر بوکان به مراکز نگهداری معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ محبعلی افزود: در ادامه اقدامات نیروی انتظامی در باب مواد مخدر نسبت کشفیات ۳ ماه اول سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۶۹ درصد رشد داشته است که این مهم نشان دهنده عزم راسخ نیروی انتظامی بوکان با ای پدیده شوم اجتماعی است.

وی تصریح کرد: در همین رابطه بیش از ۱۲۵ نفر توزیع کننده خرده پا و ۳۰ نفر قاچقچی توسط نیرو های انتظامی شهرستان بوکان دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شدند.

کاهش ۸ درصدی جرایم خشن در بوکان

مجید محبعلی در ادامه گفتگوی مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه از کشف صددرصدی جرایم خشن این شهرستان در ۳ ماه اول سال ۹۶ نیز خبر داد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه پلیس در این مدت شاهد کاهش ۸ درصدی جرایم خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: در این ۳ ماهه تنها یک مورد زور گیری در بوکان از سوی مردم به نیروی انتظامی گزارش شد که طی ان دو جوان در یکی از مناطق شهری اقدام به زور گیری کرده بودند که با کمک مردم و اقدامات اطلاعاتی این دو نفر در کمتر از دو ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

توقیف ۱۱۷۷ وسیله متخلف در بوکان

فرمانده نیروی انتظامی بوکان همچنین در ادامه سخنان خود به توقیف بیش از ۱۱۷۷ وسیله نقلیه طی سه ماهه اول سال جاری اشاره نمود و عنوان کرد: از این تعداد وسیله نقلیه ۷۷۴ موتور سیکلت و ۴۳۳ خودروهای سواری و غیره … هستند که به علت های مختلفی همچون نداشتن پلاک، نداشتن گواهی نامه، رعایت نکردن نکات ایمینی حین رانندگی و دودی کردن شیشه خودروها توقیف شدند.

سرهنگ مجید محبعلی به کاهش تصادفات جرحی و فوتی در سطح راه های مواصلاتی و همچنین درون شهری بوکان خبر داد گفت: خوشبختانه طی سه ماه گذشته شاهد ۷۳ درصدی کاهش تصادفات منجر به فوت در سطح راه های مواصلاتی و درون شهری بوکان نسبت به سال ۹۵ هستیم که این مهم نشان دهنده رعایت نکات ایمینی از سوی رانندگان محترم است.

وی افزود: همچنین طی این مدت نیز شاهد کاهش ۴۳ درصدی تصادفات جرحی در سطح شهرستان بوکان نسبت به ۳ ماهه اول سال ۹۵ بودیم.

کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مکشوفات کالای قاچاق در بوکان

فرمانده نیروی انتظامی بوکان در ادامه نشست مطبوعاتی خود از کشف بیش از کشف یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریالی کالاهای قاچاق در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: بیشترین کشفیات در این مدت شامل لوازم خانگی و پوشاک بوده است.

سرهنگ مجید محبعلی ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۳۰ هزار قرص پزشکی که به صورت غیر مجاز وارد بوکان شده بود توسط نیروی انتظامی کشف و توقیف شد.

وی همچنین از کشف ۳۰ هزار قرص روانگردان شیشه خبر داد و افزود: چندین نفر سعی در پخش این قرص ها را در سطح شهر داشتند که خوشبختانه پیش از هر گونه اقدامی توسط نیروهای انتظامی شهرستان بوکان شناسایی و دستگیر شدند.

قاتل فراری شناسایی شده است

فرمانده نیروی انتظامی بوکان در پایان سخنان خود به یک مورد نزاع دسته جمعی در بوکان که منجر به قتل یک نفر نیز شد اشاره کرد و عنوان نمود: فرد ضارب شناسایی و شده و انشالله در آینده ای بسیار نزدیک شاهد دستگیری ان خواهیم بود.

وی ادامه داد: بهترین راه پیشگیری از چنین حوادثی خانواده ها هستند که می بایست فرزندان خود را نسبت به خطرات حمل صلاح سرد آگاه دار کنند که خدای نکرده شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

ارسال نظرات