خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۲ هزار و ۹۱۷ ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در شهرستان بوکان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۵۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۲ هزار و ۹۱۷ ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در شهرستان بوکان خبر داد.

سردار ناصر اصلانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر بارگیری کالای قاچاق در شهرستان بوکان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ، محل و خودروی مورد نظر را شناسایی و با یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار دادند، گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۲ هزار و ۹۱۷ ثوب البسه قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است .

ارسال نظرات