کاهش 5/3 کیلومتری مسیر بی آرتی در منطقه 20؛
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از بهره برداری و گشایش تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهیدکریمی غرب به امام علی(ع) شمال و کاهش بارترافیکی میدان معلم خبرداد.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۴۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید کریمی غرب به امام علی(ع) شمال در منطقه 20 به بهره برداری رسیده است و دسترسی شهروندان به بزرگراه امام علی(ع) تسهیل شد.

صفوی با اشاره به اینکه با گشایش این مسیر، بار ترافیکی میدان معلم کاهش یافته است، افزود: بزرگراه شهید کریمی یکی از مهمترین مسیرهای عبوری اتوبوس های تندروی منطقه 20 نیز است که با بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح، مسیر این خط 3.5 کیلومتر کوتاه تر شد.

وی ادامه داد: با گشایش این تقاطع غیرهمسطح، دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه شهید کریمی نیز زیربار رفت و دور برگردان همطسح روبروی CNG که پیش از این قابل استفاده بود، مسدود می شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: وجود ملک معارض مانعی برای بهره برداری از این دسترسی شده بود که با پیگیری های مدیریت شهری این معارض برطرف شد و مسیر گشایش یافت.

بر اساس این گزارش 6.5 کیلومتر از بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه 20شهر تهران است که موجب دسترسی آسان شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حرم مطهر امام خمینی(ره) شده است.

 

ارسال نظرات