خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه آل‌سعود و آل‌خلیفه به زودی شاهد عواقب اعمال ننگین خود خواهند بود، گفت: حمله موشکی سپاه به مقر داعش قطره‌ای از اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۲۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

حجت الاسلام احمدرضا حاجتی عصر امروز در نشست‌های اخلاقی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر فرماندهی و پشتیبانی داعش اشاره و اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن خداوند متعال آینده زمین را به دستان مستضعفان رقم خواهند زد. 

 
 وی ادامه داد: همه مردم دیشب به صورت واضع مشاهده کردند و ایران با حمله موشکی به مقر داعش در دیرالزور سوریه قطره‌ای از اقتدار را به رخ جهانیان کشاند. 
 
 امام جمعه موقت اهواز گفت: آل سعود به عنوان قلک کوتاه مدت آمریکا به حساب می‌آید، آل سعود و آل خلیفه که اکنون قلکی برای آمریکا و اسرائیل هستند، به زودی شاهد عواقب اعمال ننگین خود خواهند بود، چرا که این یک وعده مهم الهی به حساب می‌آید. 
 
 حاجتی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی خوب برای رسیدن به قرب الهی است و همه اقشار مختلف مردم با استفاده حداکثری از این ماه آسمانی خواهند شد. 
 
 وی درک انسان نسبت به قانون‌مند بودن عالم و خلقت جهان را از ثمرات ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: اگر انسان نسبت به نظم و انضباط خاص عالم که در حال پیشروی است، به یقین برسند دیگر به قوانین الهی پایبند می‌شود. 
 
 امام جمعه موقت افزود: اگر فردی به قوانین خلقت عمل داشته باشد، به درجه و جایگاهی خواهد رسید که درک آن از گنجایش فکری بشر خارج است. 
 
 حاجتی با تاکید بر اینکه امام خمینی به همچین جایگاهی رسیده بودند، عنوان کرد: بر همین اساس ابرقدرت‌ها در مقابل ایشان مانند بال مگسی نبود، چرا که امام راحل خداوند متعال را اول و آخر هر چیز می‌دانستند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها