خبرهای داغ:
نشست انس و مودت فرمانده هان حوزه های اقشار و محلات سپاه ناحیه رامهرمزبه همراه فرمانده هان پایگاه های تابعه روز دوشنبه مورخ 96/03/29 به صرف افطار در حسینیه شهدای ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۱۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
در این مراسم که کلیه فرمانده هان حوزه ها و پایگاه های تحت امر سپاه ناحیه رامهرمز به همراه خانواده حضور داشتند، پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط قاری شهرستان حاج صمد آل خمیس، حجت الاسلام سید امیر میرعلایی فرمانده ناحیه، ضمن عرض خیرمقدم خدمت همه مدعوین عزیز ، چند دقیقه ای را به بیان نکاتی پیرامون حوزه ها و پایگاه ها و شیوه عملکرد آنها پرداخت و خاطرنشان کرد که فرمانده هان عزیز حوزه و پایگاه ها باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند باید بصورت آتش به اختیار عمل نمود تا شاهد موفقیت هایی بیش از پیش در عرصه های گوناگون به ویژه در عرصه بسیج باشیم و بتوانیم آنچنان که رهبر فرزانه انقلاب از ما انتظار دارند، عمل نمایم و به وظایف خود شناخت کامل پیدا کنیم.
میرعلایی در ادامه پیرامون حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران بر مواضع افراد سرکرده داعش نیز افزود: سپاه هیچ اقدام تروریستی در حریم کشور عزیز ایران را بدون پاسخ نخواهد گذاشت، همانطوری که الأن سیلی سختی را با پرتاب موشک های ایران اسلامی خورد. وی ادامه داد و گفت: داعش و دیگر دشمنان ایران که خود سازنده این گروه تروریستی هستند ، باید بدانند که این فقط تکه ای ناچیز از قدرت و اقتدار سپاه پاسداران بود و اگر دشمن بخواهد بیش از این تخطی نماید با هزینه های سنگین و جبران ناپذیری مواجه خواهد شد.
در پایان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء  و صرف افطار، به خانواده ها و فرمانده هان پایگاه ها هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها