۱۸ طرح ورزشی از محل اعتبارات نفت در شهرستان بویراحمد در دست ساخت است.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۰۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: 28 طرح ورزشی در دو شهرستان در دست ساخت بودن ۱۸ طرح ورزشی در بویراحمدبویراحمد و دنا در دست ساخت است که از این تعداد 18 طرح مربوط به شهرستان بویراحمد و 10 طرح مربوط به شهرستان دنا است.
سید محمدتقی علوی افزود: در شهرستان بویراحمد از محل اعتبارات خاص وزارت نفت، چهار مجموعه ورزشی شامل مجموعه ورزشی حسین آباد، مجموعه ورزشی سروک، مجموعه ورزشی نقاره خانه در دست ساخت است و عملیات مجموعه ورزشی کوثر بانوان شهر یاسوج به اتمام رسیده است.
 وی ادامه داد: عملیات ساخت زمین های ورزشی در روستاهای منصورخانی، شهدای یاسوج، تنگ خشک، سپیدار و گنجه ای بزرگ به اتمام رسیده و عمیات گنجه ای کهنه شروع و بقیه شامل گنجگون، بونه بن و مارگون نیز در دست ساخت است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: از مجموع 18طرح ورزشی در شهرستان بویراحمد سه سالن ورزشی در شهر یاسوج، دروهان و فیروزآباد پیش بینی شده است.
سید محمدتقی علوی همچنین به تعمیر استخر شنای انقلاب یاسوج در این طرح اشاره کرد و افزود: از محل همین اعتبارات وزارت نفت کار تعمیرات استخر شنای انقلاب یاسوج با اعتبار پنج میلیون ریال در دست بهسازی است که امیدواریم کار تعمیر این استخر به اتمام برسد و ورزشکاران بتوانند از آن استفاده کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کل مبلغ هدایای خاص در دو شهرستان بویراحمد و دنا را 142میلیارد و 37میلیون ریال ذکر کرد.
ارسال نظرات