مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد استفاده از آب شرب را برای آبیاری سبزی و صیفی‌جات ممنوع دانست.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۰۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در بازدید از کشیک‌های اتفاقات وممنوعیت استفاده از آب شرب برای کاشت سبزی و صیفی‌جات سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوسان در شبکه توزیع آب و افت فشار آب در فصول گرم سال به دلیل افزایش میزان مصرف اب است.
لدنی نژاد افزود: توصیه‌های فراوانی برای مصرف بهینه آب در این ایام می‌شود، برخی از شهروندان نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب مشارکت ندارند.
وی با بیان اینکه در برخی از شهرهای استان دچار تنش آبی هستیم اظهارداشت: مصرف بی‌رویه آب شرب و استفاده از این کالای با ارزش برای آبیاری سبزی و صیفی‌جات منطقی نیست چون مشکلات فراوانی را در روند آبرسانی و تامین آب شرب برای شهروندان به وجود می‌آورد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با کسانی که از آب شرب برای کاشت سبزی و صیفی استفاده کنند برخورد قانونی و قاطع  خواهد شد، گفت: گشت‌های تخلفات و اتفاقات آبفای استان نسبت به شناسایی این افراد اقدام خواهند کرد.
لدنی نژاد ‌از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در استفاده از آب شرب و هدر رفت آن را از طریق شماره 122به ادارات آبفای مناطق مختلف استان اطلاع دهند.
ارسال نظرات