نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح کارخانه چند منظوره تولید شن و ماسه شهرستان کهگیلویه در روستای دم مهد آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۹۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید شن و ماسه در کهگیلویهمجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری اداره منابع طبیعی استان و شهرستان زمینی به وسعت 7 هکتار برای احداث این کارخانه چند منظوره به اداره بنیاد مسکن شهرستان واگذار شد.
عدل هاشمی پور اعتبار مورد نیاز این کارخانه چند منظوره را 100 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: در مرحله اول کارخانه تولید شن و ماسه و همچنین تولید آسفالت احداث می شود.
وی یکی ار اهداف مهم احداث این کارخانه چند منظوره را درآمد زایی برای اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این کارخانه علاوه بر تامین مصالح شن و ماسه و همچنین آسفالت مورد نیاز اداره بنیاد مسکن، اداره راه و شهرسازی و شهرداریهای شهرستان کهگیلویه مصالح مورد نیاز ادارات دیگر شهرستان های همجوار را نیز تامین خواهد کرد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان هم گفت: باپیگیرهای استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در طی یکسال مجوز احداث این کارخانه چند منظوره صادر و از سه ماه پیش بستر کار برای شروع عملیات اجرایی با تسطیح زمین و اخذ مجوز آب و برق فراهم شد.
آقای فرزانه با بیان اینکه این کارخانه چند منظوره دارای بخشهای مختلفی است افزود: مدت زمان بهره برداری از این کارخانه سه سال است که بخش اول آن که شامل تولید شن وماسه است در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
ارسال نظرات