حمایت ۱۲۷ حامی جدید از ایتام کهگیلویه و بویراحمد

6هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که هفت هزار حامی این ایتام را حمایت می کنند.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۸۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
مدیرکل کمیته امداد استان مهمترین اقدامات کمیته امداد استان از حمایت ۱۲۷ حامی جدید از ایتام کهگیلویه و بویراحمدیابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون را تشریح کرد.

فرید محبی با بیان اینکه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را برای کمک به نیازمندان در دستور کار خود دارد، گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان امسال تاکنون جمع آوری و هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، طرح حامی یابی برای ایتام است ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۲۷ حامی حمایت و سرپرستی ۱۵۳ یتیم کهگیلویه و بویراحمد را عهده دار شدند و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در حال حاضر شش هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که هفت هزار حامی این ایتام را حمایت می کنند و در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی به آنها کمک می کنند.

محبی دیدار با خانواده های تحت حمایت با همراهی خیران و مسئولان در قالب طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه رمضان برشمرد و افزود: در قالب این طرح از ۵۰ خانواده امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بازدید و ۵۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

وی توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان را از دیگر از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون یک هزار و صد سبد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون ریال بین نیازمندان توزیع و ۱۸ هزار جفت کفش به کمک خیران به نیازمندان اهداء شد.

محبی به طرح اطعام نیازمندان و برپایی سفره های افطاری در این ماه اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون و با کمک خیران ۱۵هزار نفر از نیازمندان از سفره های آسمانی بهره مند شدند.

وی با یادآوری اینکه در تمامی طرح های ماه مبارک رمضان سال گذشته از جمله اطعام و افطاری نیازمندان، کفارات، فطریه، مفتاح الجنه و همیان مولا بیش از ۵ میلیارد ریال هزینه شد ادامه داد: افطاری بیش از ۳۰ هزار نفر، بازدید از ۴۸۰ خانواده نیازمند و رفع مشکلات آنان در قالب طرح مفتاح الجنه و حمایت یک هزار و ۳۰۲ حامی از یک هزار و ۶۲۸ یتیم از مهم ترین اقدامات سال گذشته کمیته امداد استان در ماه رمضان بوده است.

ارسال نظرات