مردم،مسئولین و شخصیت های مذهبی استان کردستان با اظهار خوشحالی از حمله موشکی لیله القدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنرا حرکتی اقتدار گرایانه و سیلی محکم مردم به دشمنان توصیف کردند.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۵۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مردم استان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف در صفوف مردم و قومیتهای ایران  و با تشکر از هوشمندی  و توانمندی سپاهیان اسلام درطراحی و اجرای این حمله موشکی  تاکید کردند: با شلیک موشک از استانهای کردنشین این پیام به تروریستها مخابره شد که کردهای ایران در صف اول مبارزه با داعش قرار دارند و ذره ای از حمایت کشورعزیزشان ایران  کوتاه نخواهند آمد.

سید احسن علوی نماینده شهرستانهای سنندج دیواندره و کامیاران هم گفت  پاسخ موشکی سپاه به تروریستها در سوریه خواست تمام مردم ایران بود.

رحیمی رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی : ای کاش به عدد شهدای اخیر 18 موشک شلیک می شد.

ماموستا ملاهاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه هم گفت: گروهک تروریستی تکفیری با انتشار فیلم تهدید آمیز به زبان کردی قصد ایجاد شکاف قومی داشت که با پاسخ موشکی سپاه از منطقه کردنشین، همراهی کردها با نظام اسلامی را در کنار انتقام شهدای تروریستی به آنان گوشزد کرد. 


امام جمعه سنندج: این حق مسلم ایرانیان است که از داعش انتقام گرفته و مسلمانان باید همیشه بر دشمن و ظلم و ستیزه جویی پیروز شوند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی افزود: داعش به نام اسلام دست به کشتار مسلمانان می زند در حالیکه اسلام خشونت را قبول ندارد و دین اسلام دین مهربانی و بخشندگی است.

خبرگزاری صدا و سیما مرکز کردستان
ارسال نظرات