مرتضی روشندل گفت: دولت در زمینه حمایت از تولید ملی و تولید کننده موفق نبوده است و هیچ حمایتی از سوی دولت برای کشاورز و تولیدکنندگان عملی نشده است
کد خبر: ۸۸۷۵۵۴۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲

مرتضی روشندل بسیجی فعال و تولید کننده استان خراسان رضوی شهرستان کاشمر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  متاسفانه عدم حمایت دولت از تولیدکننده موجب شده است تا کارگاه بسته بندی صنایع تبدیلی تعطیل شود. ایندر حالی است که با محصولات خوب کشاورزی که در منطقه کاشمر وجوددارد ضروری است صنایع تبدیلی مورد حمایت بیشتری از سوی دولتمردان قرار بگیرند.از جمله محصولات عبارت است از کشمش، سرکه، شیره انگور؛ برای 3 نفر اشتغالزایی فراهم شده است.

وی  با بیا  اینکه حمایت از تولیدکننده ضروری است افزود:  دولت در برابر تولیدکنندگان تنها به شعاردادن اکتفا کرده است ؛ چندین بار متقاضی تسهیلات بوده تا بتوانم سرمایه در گردش کارگاه را تامین کنم ولی متاسفانه چنین اقداماتی عملی نشده است .

روشندل خاطر نشان کرد:  دولت در زمینه حمایت از تولید ملی و تولید کننده موفق نبوده است و هیچ حمایتی از سوی دولت برای کشاورز و تولیدکنندگان عملی نشده است. انتظار می‌رود که نهادهای نظارتی نسبت به ادعاهای حمایتی دولت از تولیدکننده از حساسیت بیشتری برخوردار باشند. بروکراسی اداری یکی دیگر از چالش‌های مواجهه تولیدکننده است.

ارسال نظرات