یک فعال بسیجی در حوزه تولید برنج در گفتگو با «بسیج»:
حاج قربان غروی گفت: متاسفانه وعده های دولت در حمایت از تولید عملی نشده است این در حالی است که مشکلات فراوانی برای تولیدکنندگان و برنجکاران وجود دارد. دولت در حمایت از تولید ملی و تولید کننده موفق نبوده است.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۴۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴

حاج قربان غروی تولیدکننده و فعال بسیجی در حوزه برنج استان گلستان شهرستان مراغه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: متاسفانه وعده های دولت در حمایت از تولید عملی نشده است این در حالی است که مشکلات فراوانی برای تولیدکنندگان و برنجکاران وجود دارد.

وی با بیان اینکه  واردات بی‌رویه برنج صدمات زیادی به شالیکاران وارد کرده است افزود: در کارگاه شالیکوبی که در شهرستان مراغه راه اندازی شده است حدود 5 نفر نیروی انسانی مشغول به کار هستند؛ دولت باید از واردات بی رویه برنج در مبادی مختلف چه به شکل قانونی و غیر قانونی ممانعت کند.

وی در ادامه بیان داشت: کشورمان از پتانسیل تولیدی بالایی در زمینه برنج برخوردار است از اینرو برنج تولیدی داخلی می‌تواند نیاز کشورمان را برآورده کند؛ متاسفانه دولت در حمایت از تولید ملی و تولید کننده موفق نبوده است. شالیکاران داخلی تنها انتظاری که از دولت دارند این است که در برابر واردات بی‌رویه برنج اقدامات اساسی را بکار گیرد تا بیش از این برنجکار داخلی متضرر نشود.

ارسال نظرات