رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان زنجان:

هدف اصلی در شرایط فعلی افزایش کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پرروشی به دانش آموزان است

توسعه کیفی مدارس هیات امنایی به عنوان یکی از سیاست ای کاری اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش دنبال می شود و هدف اصلی ما در شرایط فعلی افزایش کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پرروشی به دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۲۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان از تحصیل بیش از 24 هزار دانش آموز در مدارس هیات امنایی خبرداد و گفت: بیش از 24 هزار دانش آموز در 74 مدرسه هیات امنایی استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

علی بیات از افزایش مشارکت مردم استان در مدارس خبر داد و افزود: استفاده از مشارکت فکری ، عاطفی ، مالی و ... اولیا در اداره مدرسه، زمینه ساز رشد و توسعه کمی و کیفی وضعیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان خواهد شد.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی اظهار داشت: توسعه کیفی مدارس هیات امنایی به عنوان یکی از سیاست ای کاری اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش دنبال می شود و هدف اصلی ما در شرایط فعلی افزایش کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پرروشی به دانش آموزان است.

علی بیات مدارس هیات امنایی را یک شیوه مدیریت دانست و تصریح کرد: در این مدارس سعی می شود تا مدرسه با کمک و همفکری هیات امنا که اغلب از معتمدین ، خیرین و فرهیختگان هر منطقه و محل هستند اداره شود.

ارسال نظرات