معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:
برای سال جاری 138 طرح صنعتی هدفگذاری شده که جهت تکمیل و راه اندازی این طرح ها 400 میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز می باشد و برای تحقق این امر نیازمند همکاری بانک های استان در تامین تسهیلات بانکی هستیم.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۲۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در چهلمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه 138طرح صنعتی در استان زنجان برای دریافت تسهیلات در سال جاری هدفگذاری شده است، گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته 363 طرح صنعتی و صنایع معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان برای سال های 96 و 97 پیش بینی شده است که تسهیلات مورد نیاز این واحدها 760 میلیارد تومان برآورد شده است.

مهندس علی کلانتری افزود: برای سال جاری 138 طرح صنعتی هدفگذاری شده که جهت تکمیل و راه اندازی این طرح ها 400 میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز می باشد و برای تحقق این امر نیازمند همکاری بانک های استان در تامین تسهیلات بانکی هستیم.

در ادامه این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان اظهار داشت : همه دستگاه های اجرایی باید در راستای دستیابی به توسعه ملی تلاش نمایند.

دکتر فرامرز نیک سرشت تصریح کرد : به منظور حمایت از اجرای طرح ها و ارائه تسهیلات، همه دستگاه های اجرایی باید با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند

وی افزود : همه بانک ها، بخش های غیردولتی و دستگاه های اجرایی باید در راستای توسعه ملی و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش نمایند.

این مقام مسئول عنوان کرد : با توجه به اینکه بانک ها جزئی از حاکمیت هستند باید در کنار سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز استانداری زنجان، در جهت حل مشکلات واحد های تولیدی همکاری لازم را داشته باشند، و به همین منظور ضروری است، حمایت های لازم از بانک ها صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید برای حل مشکلات واحد های تولیدی راه حل منطقی و قانونی داشته باشیم خاطر نشان ساخت : برای حمایت از واحد های تولیدی و صنعتی، باید فضایی مناسب و به دور از استرس فراهم شود تا زمینه رشد و توسعه استان فراهم گردد.

ارسال نظرات