با گاز رسانی به یک هزار و 303 خانوار شهری و روستایی در 2 ماهه نخست امسال؛ تعداد خانوار تحت پوشش گاز طبیعی به 367 هزار و 645 خانوار زنجانی رسیده است .
کد خبر: ۸۸۷۵۵۱۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه با گاز رسانی به یک هزار و 303 خانوار شهری و روستایی در 2 ماهه نخست امسال؛ تعداد خانوار تحت پوشش گاز طبیعی به 367 هزار و 645 خانوار زنجانی رسیده است، گفت: همچنین تا اردیبهشت امسال با پذیرش 957 مشترک جدید؛ شما مشترکین بهره مند از گاز طبیعی، به 298 هزار و 852 مشترک؛ ارتقاء یافته است.

مهندس سید سعید عسگریان افزود: با اقدامات صورت گرفته میزان بهره مندی مشترکین گاز طبیعی در استان زنجان به 4/99 درصد خانوار شهری و 4/67 در خانوار روستایی رسیده است.

وی از انجام پیگیری های لازم برای تسریع در اجرای گازرسانی به روستاهای استان خبر داد و با بیان اینکه ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان گاز طبیعی از مهمترین وظایف و افتخارات شرکت گاز استان زنجان است؛ اظهار داشت: اجرای 5 هزار و 539 کیلومتر شبکه گذاری، اجرای بیش از 287 کیلومتر خط انتقال، نصب 163 هزار و 564 انشعاب و ایجاد ظرفیت اشتراک پذیری برای 233 هزار و 501 مشترک در استان، از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات به شهروندان عزیز زنجانی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه در حال حاضر از 21 شهر استان؛ 20 شهر بهره مند از نعمت گاز طبیعی است؛ به توسعه گاز رسانی به مناطق روستایی استان اشاره و تصریح کرد: در بخش گاز رسانی به روستاها نیز؛ از 909 روستای استان، 386 روستا از گاز طبیعی بهره مند شده اند.

مهندس عسگریان با اعلام اینکه در حال حاضر گاز رسانی به 168 روستا با مجموع 19 هزار و 925 خانوار در حال انجام است؛ افزود: فراهم بودن زیر ساخت های موجود در روستاها و مد نظر قرار دادن همسان سازی شهر ها برای ایجاد توازن در گازرسانی، از دیگر الویت های مورد توجه در گازرسانی به روستاهای استان است.

وی ابراز داشت: در صورت تامین نقدینگی، دریافت مجوز های لازم و همکاری اهالی روستاهای در حال اجرا، با اتمام مراحل گازرسانی میزان برخورداری بخش روستایی در استان زنجان به 85 درصد افزایش می یابد.

ارسال نظرات