مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان:

کلینیک خیّرساز بیماران ام اس استان در مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع در 4 طبقه ساخته می‌شود

کلینیک خیّرساز بیماران ام اس استان در مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع در 4 طبقه ساخته می‌شود که در نوع خود یک نمونه کامل مجتمع درمانی، توانبخشی، تفریحی و آموزشی برای بیماران ام. اس تلقی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با حضور در مسجد حسینیه اعظم زنجان زنجان ضمن معرفی بیماری ام اس، علائم و نحوه شناسایی این بیماری، انجمن حمایت از این بیماران را معرفی کرد.

زنجان اصغر حاج علی اکبری به کمیته های فعال در این انجمن اشاره کرد و گفت: علاقمندان و خیّرین می توانند در این کمیته ها فعالیت داشته باشند.

مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با اشاره به کلینیک در حال احداث فوق اظهار داشت: این کلینیک خیّرساز در مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع در 4 طبقه ساخته می‌شود که در نوع خود یک نمونه کامل مجتمع درمانی، توانبخشی، تفریحی و آموزشی برای بیماران ام. اس تلقی می‌شود.

گفتنی است، مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان بیماری ام اس را به اهالی مسجد حسینیه اعظم زنجان معرفی کرد.

ارسال نظرات