خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع)
جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: روز قدس تجلی حضور مصمم ملت همیشه بیدار در صحنه و نماد مبارزه با استکبار جهانی ست.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۰۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

روز قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی است

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، اظهار داشت: امام راحل(ره) با دوراندیشی خود جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامیدند و مبارزه با اسرائیل که به نوعی سنبل ظلم و استکبار و به نوعی خط سیر شیطان را طی می کند که همان استکبار و خود برتر بینی و غرور می باشد که به عنوان نماد آن ها می باشد و همیشه حق و باطل وجود داشته و به گفته رهبر معظم انقلاب جبهه باطل در مدل های مختلف در طول تاریخ وجود داشته است.

وی افزود: استکبار جهانی چپاول، دزدی، دست درازی به اموال دیگر کشورهای ضعیف آن هم در قالب های مختلف گاهی به صورت فریب، زور اسلحه، تزویر و... مانند دزدان دریایی که بر سر راه کشتی های عمومی و مسافری و تجاری ظاهر می شدند و دستبرد به آن ها را حق خود میدانستند و حق خود می دانند.

کمالی در ادامه گفت: با پیشرفت علم و تکنولوژی و همراه نبودن علم و تکنولوژی با خداترسی، تقوای الهی و بندگی خدا به بدترین وضع ممکن در خدمت منافع یک عده خاص که دنباله رو خط شیطان هستند قرار گرفته و به فجیع ترین وضع ممکن در نقطه استراتژیک جهان تشیع فلسطین اشغالی و فلسطین مظلوم اتفاق می افتد و اسرائیلی که نماد و سنبل غرور، خود برتربینی، ظلم، ستم، نماد استکبار و استعمار در جهان می باشد در روز روشن و جلوی چشم افکار عمومی در کشوری وارد شده وصاحب خانه را قبول ندارد.

جانشین ناحیه در ادامه بیان داشت: فرمایش امام خمینی و مقام معظم رهبری که گفتند رژیم اشغالی، حکومت جعلی اسرائیل به حق واژه و اصطلاح درستی می باشد این هم چون پشت و عقبه حقانیتی وجود ندارد و غصب کردن است و جزء سنت الهی می باشد که برای اثبات خود به جامعه جهانی هرچقئر تلاش و دس و پا می زنند بی فایده است خوشبختانه و هرچقدر جلوتر می رویم افکار عمومی جهان و بین الملل ذهنشان متوجه می شود که حقانیت با فلسطین است و راهی هم ندارد مگر که حق انتخاب و تصمیمم گیری را به خود مردم فلسطین واگذار کنند.

وی در ادامه بیان کرد: روز قدس سنبل استکبار ستیزی سنبل ظلم ستیزی می باشد و منحصر به یک روز نمی باشد به واسطه آتش زدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها امام راحل آن روز را به عنوان روز قدس نامید که همه آزادی خواهان عالم بدانند که در فلسطین ظلم و ستم به مردم انجام می شود.

کمالی در پایان گفت: هر چقدر شیطان ایادی شیطان تلاش کنند نور حق خاموش نشدنی است و مقام معظم رهبری فرمودند:" تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد شود و آزاد خواهد شد" و مردم دنیا متوجه خواهند شد که حق با فلسطین است و فلسطین متعلق به مردم آن هاست و وظیفه ما این است که در این موضوع خود و خانواده شرکت کنیم و روشنگری برای نسل های آینده انجام دهیم.


ارسال نظرات