نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

روز قدس روز مبارزه با صهیونیسم و استکبار است

آذین گفت: روز قدس روز وحدت اسلامی و روز مبارزه با صهیونیسم و استکبار است و انشاءالله همه در راهپیمایی این روز در صحنه حاضر شوند و از مظلومین جهان و در راس آن از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۵۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
حسین آذین نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به پیش‎رو بودن روز قدس و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: قدس یک عقیده و یک تفکر است و یک روز نیست که منحصر به یک سرزمین باشد و یک تقابل بین مستضعفین با مستکبرین در همه جای عالم و روز تقابل کفر و ایمان، تقابل حیات طیبه و حیات شیطانی، تقابل اقتدار اسلامی با تفکر سازش است و روز تقابل اسلام انقلابی با اسلام امریکایی است.
 
نماینده سابق مجلس اظهار داشت: هدف دشمن و نظام سلطه این است که برخی اعتقادات ما را سست کنند و کارایی لازم تفکر انقلابی و اسلامی را از ما بگیرند، لذا روز قدس از جنبه  ظلم‎ستیزی و حامی مظلوم بودن و تقابل و جدال اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام امریکایی خیلی قابل توجه است.
 
آذین در ادامه بیان کرد: روز قدس روز تقابل  تفکر عدالت محوری و خدامحوری در مقابل جدایی دین از سیاست و آزادی مطلق و روز تقابل اسلام نجات بخش محرومین در مقابل اسلام تشریفاتی است و و روز تقابل اسلام وحدت اسلامی در مقابل اسلام بازیچه دست ابرقدرت‎هاست همچنان‎که روز اسلام عدم وابسته به تفکرات انحرافی مبتنی بر قرآن و عقل در مقابل اسلام منافقین و اسلام سرمایه‎داری  و روز پذیرش ولایت الله در تقابل با پذیرش ولایت طاغوت و مستکبران است.
 
نماینده سابق مجلس تاکید کرد:  روز قدس روز تقابل اعتماد به وعده‎های الهی در مقابل اعتماد به دشمنان اسلامی وعده‎های دشمن و روز وحدت اسلامی و دوری از تفرقه در میان مسلمین و روز مبارزه با صهیونیسم و استکبار است.
 
آذین در خاتمه با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین دفاع از یک تفکر است خاطرنشان کرد: انشاءالله همه در راهپیمایی این روز  با اعتقاد به مبانی این روز  در صحنه حاضر شوند و از مظلومین جهان و در راس آن از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و انزجار خود را نسبت به صهیونیسم و استکبار جهانی اعلام دارند.

ارسال نظرات