واکنش جهانگیر الماسی به حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهان داعش در گفتگو با «بسیج»:
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به این ترتیب آمریکا و آل سعود متوجه می شوند که به این آسانی ها نمی توانند حریم امنیت ملی ما را نقض کنند و کشور ما به جهات مختلف به راحتی در دسترس نیست.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۶۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهان داعش گفت: من این باور را دارم که حراست از مرزهای کشور و بحث های عقیدتی و سیاسی و فکری و فرهنگی ما به عهده نیروهای مختلف نظامی است.

وی افزود: نیروهایی که با قدرت از مرز های ما حراست می کنند مورد توجه و قدردانی و تقدیر همه آحاد ملت هستند و من هم به سهم خودم از آنها تشکر می کنم که موقعیتی را فراهم می کنند که ما در امنیت باشیم.

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه حملات داعش بر اساس برنامه های مختلف از طرف آمریکا و آل سعود صورت می گیرد بیان داشت: اهداف متفاوتی در حمله داعش که با مدیریت آمریکا و آل سعود انجام می شود وجود دارد و من مطمئنم که نیروهای داخلی ما به قصد هشدار به اینها این اقدام را انجام دادند.

الماسی تاکید کرد: به این ترتیب آمریکا و آل سعود متوجه می شوند که به این آسانی ها نمی توانند حریم امنیت ملی ما را نقض کنند و کشور ما به جهات مختلف به راحتی در دسترس نیست.

ارسال نظرات