گزارش تصویری

بازدید اصحاب رسانه از فعالیت های سه ماه اول سال 96 شهرداری شاهرود

اصحاب رسانه و مطبوعات شاهرود از فعالیت های سه ماه اول سال 96 شهرداری شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۳۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به دعوت شهرداری شاهرود، اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود از پروژه های اجرای شهرداری شاهرود در سه ماه اول سال 1396 بازدید نمودند.

در این بازدید که معاونت های فنی، عمرانی و فضای سبز شهرداری شاهرود حضور داشتند، اصحاب رسانه از مرکز کنترل ترافیک شهرداری شاهرود، برخی بوستان های شهرک ها که مجهز به وسایل بازی کودکان و فضا و زمین ورزشی و آسفالت خیابان ها و کوچه ها و ایجاد پارک شفا در شهرک بهارستان و محله های اسلامی شهرک شهید بهشتی و شهرک ولیعصر(عج) بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت های عمرانی شهرداری شاهرود آشنا شدند.

مهندس مسلمی معاون فنی شهرداری شاهرود در این بازدیدها با تاکید بر اینکه این فعالیت ها در راستای خدمت به شهروندان انجام شده است افزود: تمام تلاش مجموعه شهرداری خدمت به مردم و برطرف نمودن مشکلات آنهاست و این فعالیت ها ربطی به انتخابات و دیگر مسائل سیاسی رخ داده در شهرستان و کشور ندارد.

وی با بیان اینکه در دو محله اسلامی شهرک شهید بهشتی و ولیعصر(عج) فعالیت های بسیاری انجام شده است گفت: آسفالت خیابان های اصلی این دو شهرک و کوچه های آنها و رنگ آمیزی جداول و مرمت بوستان ها و نصب وسایل بازی کودکان از اقداماتی است که شهرداری شاهرود انجام داده است.

مسلمی با اشاره به خیابان خاوران نیز گفت: این خیابان در انتهای خیابان نفت قرار دارد که مسیر اتوبان امام رضا(ع) به سه راه نفت و جاده سعد آباد را به طول سه کیلومتر به همت متصل می کند و با اعتبار یک میلیارد و 700میلیون تومان در مدت 45 روز احداث شده و بیش از هزار اصله درخت چنار به یاد شهدای شهرستان شاهرود در آن غرس شده است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار