مقبل:

امیدواریم با پایان ژست‌های انتخاباتی دولت دیگر معذوریتی برای انکار عدم کارآیی برجام نداشته باشد

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: امیدواریم با پایان ژست های انتخاباتی دولت دیگر معذوریتی برای انکار عدم کارآیی برجام نداشته باشد
کد خبر: ۸۸۷۵۳۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، فائز مقبل جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی  با اشاره به تصویب سنای آمریکا برای ایجاد تحریم علیه ایران گفت: بعد از انتخابات اخیر ریاست جمهوری در کشورمان و پایان ژست‌های انتخاباتی و تبلیغاتی با برجام، امیدواریم دولت و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای دیگر معذوریتی برای انکار عدم کارآیی برجام نداشته باشند و مردم را با واقعیت پوشالی برجام آشنا کنند.

وی ادامه داد: مجلس سنای آمریکا با تصویب حداکثری طرح تحریم های جامع جدید علیه ایران که از آن به عنوان مادر تحریم‌ها یاد می‌کنند این بار نیز تغییر ناپذیری سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران را در هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه به مسئولین مذاکره کننده کشورمان دیکته کردند.

به گزارش فارس، این فعال دانشجویی تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت که با توجه به فضای حاکم در سیاست های دونالد ترامپ این مصوبه کنگره نیز به امضا نهایی رئیس جمهور آمریکا خواهد رسید. اما از نمایندگان واقعی ملت در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر دولت را ملزم به اجرای طرح اقدام متقابل علیه این اقدام خصمانه نمایند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: توصیه می‌کنیم رئیس جمهور بیش از این امیدی به ابر برجام و میوه‌های برجامی نداشته باشد چرا که کدخدا این بار زمین زراعی را غصب کرده و مجالی برای کاشت، داشت و برداشت سیب و گلابی‌های برجام نیست.
ارسال نظرات