فرمانده انتظامي ایرانشهر از آمادگي كامل پلیس برای تأمین، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۰۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ؛ دوستعلی جلیلیان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان گفت: نتیجه تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی و بسیج باعث شده که مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه در رسیدن به اهداف شومی که برای خود در این ماه بویژه شب های لیالی قدر ترسیم کردند ناکام بمانند.  

وی افزود: نیروی انتظامی با هوشیاری کامل، تمامی جوانب و تحرکات را از ابتدای ماه مبارک رمضان رصد می کند و با اشراف اطلاعاتی وضعیت موجود بستر امنیت را برای مردم عزیز فراهم نموده تا در آسایش خاطر به راز و نیاز در این ماه پربرکت با خداوند بپردازند.  

جلیلیان با اشاره به تمهیدات لازم صورت گرفته بیان داشت: اهداف دو سازمان واحد است و به مانند همه مأموریت های گذشته با تعامل و همکاری بسیار خوب بین دو سازمان در راستای هر چه بهتر اجرای این مأموریت، از تمامی توان و امکانات موجود استفاده خواهد شد و بی تردید پلیس با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم در ثبات امنیت مراسمات ماه مبارک و اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان ادامه داد: با برنامه ریزی ها و هماهنگی‌های انجام شده، پلیس شهرستان و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان از تمامی ظرفیت‌های خود در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان در شب‌های با برکت لیالی قدر استفاده خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایرانشهر گفت: با تعامل بین مجموعه انتظامی و بسیج شهرستان، عملکرد دو سازمان به گونه ای است که شهرستان از لحاظ امنیتی در وضعییت بسیار مطلوب قرار دارد و رضایت شهروندان و مسئولین بیانگر این واقعیت است.  

محمدعلی میری خاطرنشان کرد: دشمنان بزرگ انقلاب اسلامی برنامه های ویژه ای برای این ایام داشتند که به لطف خداوند و با هوشیاری، تعامل و همکاری نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی نقشه های آنان نقش برآب شده است.  
 در پایان راهکارها و پیشنهادات لازم در خصوص تعاملات و همکاری های بین دو سازمان در برقراری نظم و امنیت برای لیالی قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس مطرح شد.
ارسال نظرات