خبرهای داغ:
به همت ناحیه حمزه سید الشهداء (ع) برگزار می شود:
آخرین مهلت نام نویسی در نخستین دوره آموزشی «موشن گرافیک» ویژه خواهران بسیجی ناحیه حمزه سید الشهداء(ع) تهران بزرگ 8 تیرماه اعلام شده است و دوره نیز از 10 تیرماه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۲۸۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، بکایی مسئول سایبری ناحیه حمزه سیدالشهداء(ع)  با اعلام این که دوره آموزشی «موشن گرافیک» ویژه خواهران برگزار می شود، گفت: این دوره تخصصی نرم افزار رایانه ای، دومین دوره آموزشی «موشن گرافیک» است که دوره قبلی در تابستان 94 و با حضور برادران و خواهران بسیجی تهران بزرگ برگزار شد، اما به جهت ضرورت حضور فعال خواهران در تولید محتوای چند رسانه ای و خصوصا بهره گیری از نرم افزار «موشن گرافیک» این دوره، نخستین دوره آموزشی تخصصی ویژه خواهران است که  به همت ناحیه حمزه سید الشهداء(ع) در تهران بزرگ برگزار می شود.

وی افزود: این دوره تخصصی آموزش نرم افزار رایانه ای، به صورت پیوسته و در قالب 2 بخش آموزشی فتوشاپ (Photoshop) پیشرفته که شامل 18 جلسه است و آموزش 20 جلسه ای افترافکت (After effects) برگزار می شود که در خلال این جلسات، آموزش سناریو نویسی و پریمیر (Adobe Premiere) نیز صورت می گیرد.

مسئول سایبری ناحیه حمزه سید الشهداء(ع) در خصوص شرایط شرکت کنندگان نیز گفت: به علت تخصصی بودن دوره آموزشی موشن گرافیک، علاقمندان به شرکت در این دوره باید حتما آشنایی مقدماتی با فوتوشاپ داشته باشند.

وی 8 تیرماه را آخرین مهلت ثبت نام در این دوره اعلام کرده و گفت: دوره تخصصی آموزشی موشن گرافیک، 10 تیر ماه آغاز خواهد شد اما دوره روزهای شنبه یا یکشنبه ساعت 10 صبح و در یکی از ساختمان های این ناحیه در خیابان آزادی و یا ساختمان امام رضا(ع) در مهرآباد جنوبی برگزار خواهد شد که انتخاب ساعت و محل برگزاری کلاس، در نظرسنجی از شرکت کنندگان مشخص خواهد شد.

بکایی در مورد هزینه کلاس این دوره نیز گفت: به جهت تخصصی بودن دوره و طولانی بودن جلسات هزینه دوره 200هزارتومان مشخص شده است که برای خواهران شرکت کننده در این دوره عضو فعال یا عادی بسیج باشند، تخفیف هایی برای ثبت نام آن ها در نظر گرفته می شود.

وی افزود: ظرفیت کلاس 15 نفر است و در پایان این 38 جلسه، به خواهران شرکت کننده در دوره مدرک اعطا خواهد شد و از علاقمندان برای همکاری در قرارگاه فضای مجازی ناحیه حمزه سید الشهداء(ع) دعوت به عمل خواهد آمد.

مسئول سایبری ناحیه حمزه سید الشهداء(ع) با بیان اینکه در این ناحیه کلاس های آموزشی نرم افزاری دیگری هم برگزار می شود، گفت: تا کنون قریب به 10 دوره آموزشی فوتوشاپ (Photoshop) مقدماتی و پیشرفته ویژه خواهران در این ناحیه برگزار شده است و به جهت کم بودن شهریه  و بالابودن کیفیت آموزشی، همواره مورد استقبال قرار می گیرد، به طور مثال شهریه این دوره آموزشی در بخش فوتوشاپ مقدماتی 25 هزار تومان و برای دوره پیشرفته 35 هزار تومان در نظر گرفته شده است که در پایان دوره نیز به کسانی که در تمام جلسات را بدون غیبت حضور داشته باشند و بتوانند نمره قبولی در آزمون پایانی را کسب کنند، هدایای نقدی در نظر گرفته شده است.

بکایی در پایان نیز گفت: خواهران علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در دوره های آموزشی این ناحیه می توانند در ساعات اداری با شماره 35945248 (021) تماس حاصل نمایند.


ارسال نظرات