خبرهای داغ:
همزمان با ايام مبارك ليالي قدر دومین محفل بزرگ قرآنی (انس با قرآن كريم )با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و دارالقرآن ذوب آهن اصفهان در صبح روز سه شنبه 23 خرداد ماه سال جاري مطابق با هجدهمين روز ماه مبارك رمضان در مسجد الغدير شرکت برگزار شد
کد خبر: ۸۸۷۵۲۶۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، همزمان با ايام مبارك ليالي قدر دومین محفل بزرگ قرآنی (انس با قرآن كريم) با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و دارالقرآن ذوب آهن اصفهان در صبح روز سه شنبه 23 خرداد ماه سال جاري مطابق با هجدهمين روز ماه مبارك رمضان در مسجد الغدير  شرکت برگزار شد.

در اين محفل قرآني كه جمع کثیری از مسئولين ، کارکنان ، بسیجیان و شرکت کنندگان در کلاسهای قرآنی حضور داشتند، دكتر مسعود نيك دستي قاري ممتاز كشور به قرائت آياتي از سوره مبارك اسراء پرداخته و با قرائت زيباي خود جمعيت حاضر را تحت تاثير قرار داد.

در اين آيين با شكوه  ضمن اجراي قرائت ترتيل آياتي از قرآن كريم توسط اساتيد قرآن حاضر در جلسه ، گروه قرآني و تواشيح تنزيل شهر سده لنجان نيز سه برنامه مولودی خوانی در ویژه ماه مبارك رمضان ، شب هاي قدر و فضايل شهيد ماه مبارك رمضان مولي الموحدين حضرت علي (ع) اجرا نمود.

 در حاشیه این آیین ، دكتر مسعود نيك دستي قاري ممتاز كشورمان و همچنين قاري بين المللي قرآن كه اهل اصفهان و دندانپژشك است در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشكار ضمن ابراز خوشنودي از حضور در ذوب آهن و شركت در محفل بزرگ قرآني علاقمندان وقرآن پژوهان اين شركت ، برگزاري اين گونه جلسات معنوي و نوراني در ذوب آهن اصفهان به عنوان خط اول جبهه صنعت را مايه خير و بركت براي كاركنان اين مجتمع بزرگ صنعتي و اقتصاد كشور  معرفي كرده و به شرح اهميت ماه مبارك رمضان در خود سازي انسان ها و بهره گيري آنها از سفره معنوي اين ماه مبارك و خصوصا بهره برداري هر چه بيشتر از قرآن كريم پرداخت . وي با اشاره به سخنان پيامبر اسلام (ص) در مورد ماه مبارك رمضان گفت در اين ماه مبارك قرائت يك آيه از قرآن مساوي با تلاوت كل قرآن است و خواب روزه داران نيز عبادت و نفس كشيدن آنها تسبيح است .

وي اضافه كرد با توجه به اهميت تلاوت قرآن در اين ماه مبارك و ثواب بسيار بالاي آن و نقش اخلاقي و تربيتي آن بر تمامي مسلمانان ؛ روزه داران و كاركنان مجتمع هاي توليدي مانند ذوب آهن لازم است كه اين توفيق بزرگ الهي را بيش از پيش غنيمت بدانند. برگزاری جلسات و کلاسهای قرآنی مستمر در این شرکت، بویژه در ماه مبارک رمضان،  باعث افزایش برکت ومعنویت بیشتر کارکنان می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها