ترکی در گفتگو با «بسیج»عنوان کرد

نقش چشمگیر مساجد و روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی/ بودجه مساجد افزایش یابد

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: مساجد و روحانیت با توجه به اینکه می توانند کانون های فرهنگی برای جوانانی که مراجعه می کنند باشند نقش بسیار عالی و چشمگیری در رفع معضلات و آسیب های اجتماعی دارند.
کد خبر: ۸۸۷۵۲۵۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش مهم مساجد و روحانیت در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما از مساجد آغاز شد.

وی با بیان این مطلب افزود: نقش مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی، در جنگ تحمیلی برای حفظ انقلاب و اشاعه فرهنگ اسلامی شیعی و دینی بسیار بالا و چشمگیر بوده است و هرچه جلوتر برویم با تهاجمات فرهنگی بیشتری روبرو خواهیم شد.

این مقام مسئول مطرح کرد: به نظر می رسد مساجد و روحانیت با توجه به اینکه می توانند کانون های فرهنگی برای جوانانی که مراجعه می کنند باشند نقش بسیار عالی و چشمگیری در رفع معضلات و آسیب های اجتماعی دارند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی دولت ها به عدم در نظر گرفتن بودجه مناسب برای این امور بیان کرد: لازم است که بودجه و اعتبارات برای کارهای فرهنگی و حضور جوانان و وروحانیت در مساجد تقویت شود تا معضلات و آسیب ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور برطرف شوند.


ارسال نظرات