مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: عبودیت خدای سبحان، آزادی و حریت در بر دارد و عبودیت درگاه الهی باعث رهایی از بندگی‌های دنیا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۲۵۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور در گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی کارکنان سپاه شهرستان شهرکرد که در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد، با اشاره به آیات سوره مبارکه حمد گفت: خداوند سبحان در این سوره مبارکه خود را به چهار صفت والا و ویژه پروردگار جهانیان، دارای رحمت عام، دارای رحمت خاص و صاحب روز جزا ستوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، با تاکید بر اینکه تنها خدایی که دارای این ویژگی‌هاست شایسته عبادت است، گفت: سروری و خادمی دنیایی محدود است لیکن بندگی درگاه حق تعالی یعنی غیر از خدا را ندیدن، که باعث عزت و افتخار انسان می‌شود.

زمانپور، افزود: مفهوم تام عبادت تنها در اعمالی همچون نماز و روزه خلاصه نمی شود، چون اینها نمود و مصداق عبادت اند و آنچه در این عرصه از همه مهم‌تر است بصیرت و معرفت است.

وی در پایان تصریح کرد: معنای "ایاک نعبد" این است که در بندگی حق تعالی باشیم و هر آنچه او به آن رضایت دارد و دستور داده، انجام دهیم و هر آنچه که نسبت به آن نهی کرده، دوری نماییم.

ارسال نظرات