مسئول سازمان بسیج عشایری در گفت و گو با «بسیج»:
سردار پاشا محمدی گفت: وجود داعش و گروه های تروریستی در منطقه نباید باعث شود که جنایت های رژیم صهیونیستی و آرمانی همچون آزادی قدس کم رنگ شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۶۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
سردار علی پاشا محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که مسئله فلسطین همچنان مسئله مهمی برای جهان اسلام است،گفت: تا نابودی کامل ظلم در جهان و برقراری عدل و عدالت در سراسر دنیا ، روز قدس و راهپیمایی آن ادامه خواهد داشت و مردم در این روز خشم و ظلم ستیزی خود را به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه وجود داعش و گروه های تروریستی در منطقه نباید باعث شود که جنایت های رژیم صهیونیستی و آرمانی همچون آزادی قدس کم رنگ شود، گفت: وقایع و اتفاقاتی که در منطقه رخ می دهد، از سوی استکبار جهانی و برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است تا این رژیم بتواند حاشیه امن داشته باشد.
 
سردار محمدی خاطر نشان کرد: امام راحل با اعلام روز قدس خواب رژیم صهیونیستی را آشفته کرد و هم اکنون در دل کشورهای اروپایی علیه اسرائیل غاصب شعار داده می شود.
وی ایران را به عنوان کشور تولیدکننده فکر راهپیمایی روز جهانی قدس معرفی کرد و یادآور شد: باید مراسم راهپیمایی این روز ، با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.
ارسال نظرات