مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در گفت و گو با «بسیج»:

نباید گذاشت که فلسطین به مسئله دوم و سوم جهان اسلام تبدیل شود

بهادری با بیان اینکه مسئله فلسطین هرگز نباید کم رنگ شود و مسلمانان همچنان باید حامی این کشور مظلوم باشند، گفت: رهبری فرموده اند که فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۵۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
علی بهادری مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت برگزاری روز قدس اظهار داشت: روز قدس در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از آرمان های اصیل و جاودانی جهان اسلام به شمار می رود و ماهیتا ارزشی ، انسانی و اسلامی بوده و نیز از اهداف استراتژیک جمهوری اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه مسئله فلسطین هرگز نباید کم رنگ شود و مسلمانان همچنان باید حامی این کشور مظلوم باشند، ادامه داد: بسیاری از مطالبات مردم ایران در راهپیمایی روز قدس به گوش جهانیان خواهد رسید و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مردم با کمال امنیت و آرامش در این راهپیمایی شرکت کنند.
 
بهادری تاکید کرد: پیامی که روز قدس برای جهانیان خواهد داشت ، فریاد ملت های اسلامی در مقابل 70سال ظلم رژیم اشغالگر است، رژیمی که از آن زمان تاکنون برای رسیدن به اهداف شومش همه مردم بی گناه را مورد تهاجم قرار داده است.
 
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در پایان گفت: رهبری فرموده اند که فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و نباید اجازه دهیم که به مسئله دوم یا سوم تبدیل شود.
ارسال نظرات