تبلیغ و اقبال گسترده از هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در فریدونکنار

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار از تبلیغ و اقبال گسترده هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۱۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ابراهیم نقدی‌بابایی گفت: توزیع و برگزاری مسابقه نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی توسط اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در مدرسه پیش دبستانی رضوانه، تصریح کرد: نشست کتابخوانی و داستان خوانی کودکان کتابخانه عمومی خاتم‌الانبیاء دایر شده است.

نقدی‌بابایی از برگزاری آیین تجلیل از فعالان فرهنگی مسابقه جشنواره رضوی کتابخوانی اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار خبر داد و  بیان کرد: برگه‌های نقاشی در روستای کوچک بیشه محله شهرستان برای آشنایی و شرکت روستاییان در این مسابقه توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه جشنواره کتابخوانی رضوی توسط اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار در دارالقرآن این شهرستان، ادامه داد: جلسه مشترکی نیز با فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و شرکت آنها در اینن مسابقه و نیز توزیع این پوستر از این راه بین همه کارکنان، افسران و پایگاه مقاومت بسیج محقق شده است.

این مسؤول از توزیع برگه‌های نقاشی مسابقه کتابخوانی رضوی از کتاب «10 قصه از امام رضا (ع)» توسط اداره کتابخانه های عمومی فریدونکنار در مؤسسه قرآنی مکتب شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: پوستر کتابخوانی جشنواره رضوی بین کسبه‌ها و مردم درر شهرستان فریدونکنار نیز توزیع شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با اشاره به توزیع پوستر جشنواره رضوی در مؤسسه عالی پردیسان، اظهار کرد: پوستر جشنواره رضوی کتابخوانی توسط اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار در مؤسسات علمی آموزشی بین دانش‌آموزان نیز توزیع شدهه  است.

نقدی‌بابایی در پایان گفت: نفر اول مسابقه قصه‌گویی فریدونکنار خانم مریم سعیدی در جشنواره مجله رشد نیز در جشنواره حضور یافته  و ضمن اینکه در کتابخانه خاتم‌الانبیاء به عضویت درآمد در هفتمین جشنواره رضوی کتابخوانی شرکت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار