استاندار مازندران با بیان اینکه هدف همه ما حل مشکلات و مسائل استان در چارچوب قانون است، گفت: بازرسی دستگاه نظارتی اثرگذار و قدرتمندی است.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۱۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید بازرسی مازندران اظهار کرد: دستگاه‌های مؤثر و فعال که در جهت رفع مشکل مردم برای حفظ نظام تلاش می‌کند مربوط به دستگاه قضایی کشور و استان است. 

وی با بیان اینکه مازندران جزء استان‌هایی بوده است که کمترین تخلف و مشکل را در برگزاری انتخابات‌ها داشته است افزود: مردم مازندران بالای 91 درصد مشارکت داشته‌اند و در بین استان‌هایی که 2 میلیون واجد شرایط در انتخابات داشته‌اند رتبه نخست را کسب کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دستگاه‌های قضایی یار و یاور دستگاه‌های اجرایی بوده و بازرسی هم از این حلقه همکاری به دور نبوده است خاطرنشان کرد: صلابت و سلامت هر دستگاهی به نظارت و مراقبت بر کار و رفتار کارگزارانش دارد که در این زمینه بازرسی پیوسته می‌تواند در سلامت دستگاه‌ها مؤثر باشد. 

این مسؤول یاد آور شد: در سال‌های اخیر و پیگیری‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی بوده و امسال هم در زمینه‌های تولید و اشتغال سازمان بازرسی همکاری مجدانه داشته و به عنوان مشاوری امین به ما مشاوره داده و در پیگیری کارها کمک کرده است.
 
فلاح‌جلودار با بیان اینکه ارتباط خوبی با بازرسی و نیروی انتظامی و امنیتی داریم افزود: اینگونه تعاملات می‌تواند در پیشرفت روند کار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کمک کند. 

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی دستگاه نظارتی قدرتمند و اثرگذار است تأکید کرد: دستگاه بازرسی نقطه اتکا سازمان‌ها و نهادها است.

استاندار مازندران در پایان گفت: هدف همه ما این است که مسائل استان را در چهارچوب قانون حل و فصل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها